سه دلیل عمده که کاربران ویندوز فون و لومیا را انتخاب میکنند

سه دلیل عمده که کاربران ویندوز فون و لومیا را انتخاب میکنند

در یک نظرسنجی از کاربران لومیا و البته ویندوز فون سوال پرسیده شد که به کدام یک از ویژگی های گوشی ویندوز فون خودتان افتخار میکنید و در واقع کدام دلیل باعث شده است تا شما ویندوز فون را انتخاب کنید؟

در بین گزینه ها، انتخاب های گوناگونی قرار داشت، از کورتانا گرفته تا کاشی های زنده و… و بنظر شما کدام یک از اینها اولین امتیاز ها را داشتند؟

سیستم عامل ویندوز فون

با بیش از ۳۰ درصد آرا کاربران گزینه سیستم عامل ویندوز فون را انتخاب کردند و در واقع صرفا سیستم عامل مایکروسافت بوده است که مشتریان لومیا را انتخاب کرده اند.

سیستم عامل ویندوز فون و اکنون دیگر ویندوز موبایل مایکروسافت که امن ترین سیستم عامل دنیاست و قابلیت های کاربردی عالی را در خود دارد و البته صادقانه ببینیم کمی کمبود های کوچک نیز دارد که مایکروسافت با معرفی هر نسخه از سیستم عامل آن را کاملتر و بهتر میکند.

دوربین عکاسی

خب ظاهرا میتوان گفت عکاسی و دوربین نیز برای کاربران حائز اهمیت است چون حدود ۲۰ درصد کاربران دوربین عکاسی را انتخاب کرده اند.

خب همه میدانیم که عکاسی در ویندوز فون واقعا تنوع و کامل بودن خودش را دارد که هیچ جای دیگر نمیتوان یافت. لومیا ۱۰۲۰ نیز با ۴۱ مگاپیکسل کیفیتش غولی در بین گوشی هاست. و برنامه عالی Lumia Camera و یا در آینده Windows Camera نیز دست عکاس را خیلی باز میگذارد تا عکاس های جذاب و عالی تهیه کند.

دیگر دلایل

از بین دلایلی که گذاشته شده بود کاربران آخرین گزینه که در واقع هیچ گزینه خاصی نبود را انتخاب کرده بودند و دلایلی غیر از آنچه گفته شده بود را انتخاب کردند.

از دلایل دیگر نیز میتوان گفت که نام نوکیا نیز دلیل خیلی مهمی است که میتوان گفت کاربران صرفا جهت نوکیا بودن سراغ ویندوز فون آمده اند. برخی نیز طراحی زیبای گوشی نظرشان را جلب کرده است. برخی نیز به لومیا مهاجرت نکرده اند و صرفا از همان ابتدا لومیا داشته اند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept