سه دلیل برای اینکه برای فرزندانتان گوشی ویندوزفونی باید بخرید

نگاهی کوتاه و سریع به نوکیا لومیا 635

به دنبال جستجو برای این هستید که برای کودک یا فرزندتان گوشی بخرید؟ ویژگی های گوشی ها را کنار بزنید و یک گوشی برای فرزند خود بخرید. اما نه هر گوشی، بلکه یک گوشی ویندوزفونی. یک سیستم عامل فوق العاده با گوشی های متنوع و رنگارنگ و با ویژگی های مختلف. در این مطلب میخواهیم سه دلیل برای اینکه برای فرزندانتان گوشی ویندوزفونی باید بخرید را بیان کنیم:

فرزندانتان همیشه در کنترل هستند

مایکروسافت در یک ویژگی خود به نام Family Safety به والدین این اجازه را میدهد که فرزندان خود را بیشتر کنترل کنند. در این حالت با ساخت اکانت و تعیین سن فرزند خود مایکروسافت نصب برخی نرم افزارها و بازی هایی که برای بزرگسالان هستند را اجازه نمیدهد. بطور مثال فرزند شما فقط میتواند برنامه های رایگان را دانلود کند و همچنین برخی برنامه ها با برخی رتبه های خاص. در این حالت شما دیگر نمیخواهد نگران باشید که فرزندتان یک بازی ۵ دلاری را بخرد و پول شما هدر رود. و البته دیگر نگران نخواهید بود که برخی نرم افزارهای مخصوص بزرگسالان بر روی گوشی اش نصب شود.

پیدا کردن گوشی گمشده ( یا تلفن گمشده )

گمشدن کودکان مسئله ایست که در هر زمانی ممکن است اتفاق بیوفتد. شما براحتی با رفتن به سایت ویندوزفون میتوانید محل گوشی خود را مشخص کنید. میتوانید به گوشی خود زنگ بزنید، گوشی را قفل کنید و یا اینکه محل تلفن را بر روی نقشه مشخص کنید. یک ویژگی کاربردی برای زمانیکه کودکتان با گوشی اش گم میشود.

قیمت مناسب گوشی های ویندوزفون

ایا فرزند شما گوشی ایفون میخواهد؟ یک گوشی با حافظه ۱۶ گیگابایت که پول کودکتان کم است؟ خب این کمی نامناسب است. چون قیمت این گوشی حداقل ۱٫۵ میلیون است و فوق العاده گران است. در حالیکه گوشی های جدید ویندوزفون لومیا ۶۳۵ و لومیا ۵۳۰ که گوشی های بسیار مناسب برای فرزندان هستند و البته ارزان قیمت هم هستند و قیمت ان نیز یک سوم قیمت گوشی ایفون است و کارایی بالایی را نیز نسبت به ایفون و نسبت به قیمتش از خود نشان میدهد.

در پایان اگر شما پدر یا مادر هستید که یک گوشی ویندوزفون دارید. میتوانید از گزینه “Kid’s Corner” استفاده کنید و گوشی خود را با خیال راحت به انها بدهید.

2 نظرات
  1. دانیال کاربر می گوید

    سلام
    ما ایرانیا چطوری از گزینه find my phone استفاده کنیم:(؟؟؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      برید سایت ویندوزفون
      وارد اکانتتون بشید
      و از گوشه سمت راست و بالا گزینه Find my phoneرو انتخاب کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept