سایت نوکیا حذف شد و به سایت مایکروسافت پیوست – حذف شدن نوکیا از UK شروع شد

سایت نوکیا حذف شد و به سایت مایکروسافت پیوست - حذف شدن نوکیا از UK شروع شد

سایت نوکیا حذف شد. امروز خبر مبتنی بر اینکه سایت اختصاصی محصولات نوکیا در مایکروسافت ساخته شده است را بر روی سایت قرار دادیم. بر اساس این خبر صفحه ای جدید در مایکروسافت تشکیل شده است که در ان تمام محصولات نوکیا صرفا قرار داده شده است چون نه خبری از نرم افزار های ویندوزفون است و نه خبری از تبلت های سرفیس و در عوض تمام محصولات نوکیا از جمله لومیا ها و نوکیا های اندرویدی در ان قرار داده شده اند.

اکنون شاهد این هستیم که سایت نوکیا کم کم دارد به صفحه مایکروسافت مهاجرت میکند و سایت نوکیا دیگر وجود نخواهد داشت. اینکار را سایت نوکیا در کشور UK شروع کرده است. با مراجعه به این سایت با پیغامی با نام step inside our new home مواجه میشوید که شما را به خونه جدید نوکیا! تبدیل میکند. در زیر این نوشته نیز نوشته شده که تمام محصولات نوکیا و خدمات ان به خانه جدید خود یعنی صفحه جدید نوکیا در سایت مایکروسافت منتقل شده است.

این کار به ترتیب از سایت نوکیا در این کشور شروع شده و به تدریج نیز در دیگر سایت های نوکیا اتفاق خواهد افتاد. در سایت کشور UK به صورت علنی به تمام بخش های بر روی صفحه لینک سایت مایکروسافت داده شده(بغیر از نوار بالایی و فقط وسط صفحه) و با کلیک به سایت مایکروسافت منتقل میشوید. مایکروسافت در حال تکمیل هدفش یعنی حذف کردن ارام نوکیا از محصولات نوکیاست چون دیگر محصولات و کارکنان و کلا همه چیز نوکیا برای مایکروسافت است.

We’ve moved to a new home! Everything you need to know about #Lumia is here now: http://t.co/IVlf3xiBbQ & pic.twitter.com/0Z7QgJuhJK
— Nokia UK (@nokia_uk) September 19, 2014

منبع: مایکروسافت Microsoft

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept