سامسونگ میخواهد گوشی های ویندوز فون بیشتری را تولید کند

سامسونگ میخواهد گوشی های ویندوز فون بیشتری را تولید کند

سامسونگ طی اخباری این قضیه را مطرح کرد که شرکت سامسونگ میخواهد گوشی های ویندوز فون بیشتری را تولید کند ولی در صورتی که مایکروسافت شکایت قانونی خود را پس بگیرد. بر اساس گزارش Korea Times سامسونگ ترجیح میدهد که حداقل گوشی های ارزان قیمت دیگری از ویندوز فون را عرضه کند.

سامسونگ باید کاتالوگی قانونی برای خود بسازد و برای گوشی های خود در سیستم عامل های مختلف محدودیتی را در نظر بگیرد، مخصوصا حالا که میخواهد از وابستگی خود به سیستم عامل گوگل دور شود.

یک مقام درگیر که در قضایای بین مایکروسافت و سامسونگ بود این مطلب را در این سایت منبع قرار داد که:

” سامسونگ در حال کار و ساخت برنامه هایی است که سازگاری با ویندوز ۸٫۱ بر روی دستگاه ها داشته باشند. و در این مورد نیز مشتاق است که این قضایا را بر روی گوشی های موبایل ویندوز نیز پیاده کند. اگر مشکلات قانونی مایکروسافت و سامسونگ خاتمه یابد. سامسونگ دستگاه های موبایل مختلفی را بر اساس سیستم عامل مایکروسافت خواهد ساخت. این اتفاق ممکن است حداقل در سه ماهه این سال اتفاق بیوفتد.”

مشکل قانونی مایکروسافت و سامسونگ یک مانع بزرگ در برابر تولید دستگاه های ویندوز فونی سامسونگ است در حالیکه اگر این مشکلات نبود شاید سامسونگ رقیب نوکیا میشد.

منبع: Korea Times

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept