دسترسی به فایل های سیستمی در ویندوز ۱۰ موبایل با یک ترفند ساده

ویندوز-10-موبایل-قابلیت-ضبط-مکالمات-دارد؟

دسترسی به فایل های سیستمی در ویندوز فون برای حداقل کاربران عادی غیر ممکن است و نمیتوان به آنها دسترسی پیدا کرد. نه تنها این بلکه به فایل هایی که پیشفرض ویندوز فون از آنها پشتیبانی نمیکند و از دیگران دریافت میکنیم نیز در گوشی نمایش داده نمیشوند و واضح تر بگوییم در ویندوز فون پوشه Other نمایش داده نمیشود. اما در ویندوز ۱۰ موبایل کنونی با یک ترفند ساده میتوان به تمام فایل های سیستمی دسترسی داشت.

در این روش ابتدا وارد فایل منیجر پیشفرض ویندوز ۱۰ موبایل به نام File Explorer میشویم. سپس مشاهده میکنیم که نام خود گوشی با عنوان This Device و نام کارت حافظه با نام درایو گونه مشخص میشود. اما وقتی در گوشی یک پوشه را باز میکنیم و به آدرس آن نگاه میکنیم، متوجه میشویم که نام گوشی در آدرس این پوشه تغییر کرده و با نام Main Os نمایش داده میشود. حال وقتی وارد Main Os شویم نیز دنیایی از پوشه های جالب سیستمی در برابر شما خواهند بود.

دانلود ویدیو

در ویدیو نمایش داده میشود که حداقل میتوان فایل ها را کپی کرد و یا اینکه جزئیات آنها را دید. اینکه این ویژگی در کل ویندوز ۱۰ موبایل خواهد ماند یا خیر؟ معلوم نیست و فعلا در این نسخه مخصوص توانسته شده چنین کاری انجام داد. باید صبر کنیم و ببینیم مایکروسافت این حفره را باز میگذارد یا اینکه آنها را میبندد تا هیچ دسترسی به فایل های سیستمی نباشد. و آیا دسترسی به فایل ها در ویندوز ۱۰ موبایل را درحد ویندوز فون بسیار محدود خواهد کرد؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept