دانلود Royal Revolt 2 ویندوزفون بهترین بازی جنگی

دانلود Royal Revolt 2 ویندوزفون بهترین بازی جنگی

Royal Revolt جز اولین بازی های گرافیکی ویندوزفون محسوب میشود که اکنون نسخه Royal Revolt 2 نیز برای ویندوزفون منتشر شده است. بازی ترکیبی از یک بازی جنگی و البته کمی هم استراتژیک است و برای رم های ۵۱۲ نیز قابل اجراست. این بازی تمرکز خود را بر روی جنگ های تن به تن توسط کاربران قرار داده و میتوان گفت شبیه بازی های Cloud Raiders و Clash of Clans. بازی جدا اعتیاداور است با حمله هایی که تمام نمیشوند و برج های دفاعی که قابل اپدیت هستند یک بازی محسوب میشود که هر روز شما را به خود مشغول میکند.

این بازی کمی هم به سبک Tower Defence متمایل شده است. شما میتوانید اسلحه ها و برج هایی را در مسیر های قلعه خود قرار دهید تا هنگامی که دشمن به شما حمله میکند، را نابود کنند. اگر مهاجم به قلعه شما برسد و بتواند دروازه اصلی ان را نابود کند سو استفاده های زیادی میتواند از ان ببرد. برای نابود کردن هر برج یا ساختمان پولی به دشمن داده میشود و البته مهاجم زمان معینی و محدودی را برای کامل کردن حمله خود در اختیار دارد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/1628b244-8450-421e-8857-5741c48a91de?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

علاوه بر برجک های دفاعی و نیروهای هجومی بسیاری از ساختمان های غیرتهاجمی همچون انبار برای ذخیره نان و یا Taverns که برای شما طلا میسازد و… نیز وجود دارند. ارتش کاملی هم برای اماده کرد وجود دارد. در قسمت The Troop Academy جایی است که شما میتوانید از بین ۸ نوع سرباز مختلف تعدادی را برای ارتش خود انتخاب کنید و البته هر کدام دارای ویژگی و قدرت خاص خود هستند و در جنگ ها هر کدام یک فایده ای دارد و در کل شما باید بین قدرت و محافظت در ارتش خود یک برابری ایجاد کنید.

این بازی قابلیت ذخیره سازی دیتا بر روی cloud را ندارد و دیتاها مستقیما روی سرورهای بازی ذخیره میشوند و این بدان معناست که شما همیشه باید انلاین به بازی بپردازید. نمیتوانید اکانت یا پروفایل شخصی برای خودتان بسازید و این نیز به این معناست که شما اگر گوشی خود را هارد ریست کنید، بازی را پاک کنید، گوشی جدید بخرید و یا بخواهید بازی را بر روی دستگاه دیگر بازی کنید باید ان را از اول شروع کنید و این یکی از معایب بازی است.

لینک دانلود بازی Royal Revolt 2 از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۵۹ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept