دانلود Duck Destroy ویندوزفون بازی که در ان هیچ اردکی در امان نیست

دانلود Duck Destroy ویندوزفون بازی که در ان هیچ اردکی در امان نیست

Duck Destroy یک بازی سرگرم کننده و البته گاهی چالش برانگیز ویندوزفون است که از شما میخواهد تا اردک هایی که از صفحه عبور میکنند را بزنید.

شما در نقش یک روباه هستید که بدنبال غذا برای نهار است. با هر اسلحه ای از تیرکمان گرفته تا تفنگ های تک تیرانداز مسلح شده است و شما باید روباه را در طول ۵۰ مرحله در محیط های مختلف راهنمایی و هدایت کنید.
Duck Destroy برای رم های ۵۱۲ نیز قابل اجراست و میتوانید یک بازی جالب در لیست بازی های شما باشد.

در صفحه اصلی بازی شما با گزینه هایی همچون: قسمت ماموریت ها، تنظیمات، شروع بازی، ویدیو معرفی بازی، استور خود بازی و صفحات توییتر و فیسبوک سازنده بازی روبه رو هستید.

در ماموریت ها یا challenges/achievements ماموریت های مختلفی از تیر زدن به تعداد خاصی اردک تا استفاده از دینامیت در تعداد خاصی و…، به شما داده میشود. در قسمت استور بازی جایی است که شما میتوانید اسلحه خود را مجهز کنید، اسلحه دیگری بخرید و یا اینکه تجهیزات اضافی همچون نارنجک و دینامیت و… را خریداری کنید. و اغلب مواردی که در استور هست را شما با همان پول هایی که در بازی بدست میاورید میتوانید بخرید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c50ec4ca-86bf-444b-9775-1bda6a812f5a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

بازی در سه محیط مختلف انجام میشود که شامل: farmland, a winter wonderland و space هستند. هر محیط دارای تعدادی مرحله است که در کل ۵۰ مرحله دارد. در صفحه بازی شما با اردک های در حال پرواز مواجه میشوید. در سمت چپ صفحه تعداد پرندگانی است که باید نابود کنید و البته اسلحه های شما نشان داده میشوند. روش بازی بسیار ساده است شما انگشتتان را بر روی صفحه بگذارید و نگه دارید تا هدفگیری را بتوانید تغییر دهید و نشانه بگیرید و با فشار دادن اسلحه نیز شلیک میکنید. عوض کردن خشاب بسیار بستگی به اسلحه شما دارد که میتوانید ان را در استور عوض کنید.

لینک دانلود بازی Duck Destroy از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۱۴۵ مگابایتhttp://qr-code.ir/qr-code/?e=M&s=3&t=P&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-us%2Fstore%2Fapp%2Fduck-destroy%2Fddb61df1-e9ba-4d85-8aaa-f1a01f67840a

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept