دانلود گنجینه ای از شعرهای شاعران فارسی برای ویندوزفون

دانلود گنجینه ای از اشعار شاعران فارسی برای ویندوزفون

برنامه ایرانی دائم در حال پیشرفت و زیادتر شدن هستند. در مطلب قبلی برنامه اپارات aparat را در سایت منتشر کردیم که برنامه ای جهت مشاهده ویدیو های سایت اشتراک ویدیو اپارت است. در این مطلب برنامه دیگری به نام ” گنجینه ” را معرفی میکنیم که مجموعه ای عظیم از شعرهای شاعران فارسی است. در مطالب قبلی نیز نرم افزاری مشابه همین برنامه با نام ” مجموعه اشعار فارسی persian poem ” در سایت ” ویندوزفون پرو ” معرفی شد که مجموعه اشعار از شاعران پارسی بود.

در این برنامه مجموعه شعرهای زیادی از شاعرانی همچون: حافظ – خیام – فردوسی – مولوی – نظامی و سعدی و… وجود دارد که با انتخاب هر کدام میتوانید وارد قالب بندی شعرهای او شوید و از بین قالب های شعری متفاوتی همچون غزلیات – قطعات – رباعیات و قصاید و… سبک شعری مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دانلود گنجینه ای از اشعار شاعران فارسی برای ویندوزفون

برخی ویژگی های مهم برنامه که توسط برنامه نویس ان اقای مهدی قیاسی در استور نوشته شده است عبارتند از:

  • قابلیت جست‌و‌جو میان شعرها
  • قابلیت افزودن شعر به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • قابلیت نمایش شعر تصادفی
  • قابلیت انتخاب قلم دلخواه
  • همگام‌سازی تنظیمات و علاقه‌مندی‌ها میان نسخه‌ی ویندوز و ویندوز فون

قابلیت جستجوی شعر مورد نظر و قابلیت افزودن ان به قسمت علاقه مندی ها که بعدا میتوانید بسرعت به ان دسترسی داشته باشید دوتا از ویژگی های خوب برنامه است که البته انتخاب و تغییر فونت نیز میتواند به زیبایی برنامه اضافه کند. هم اکنون میتوانید این برنامه را رایگان از لینک زیر و از استور ویندوزفون دانلود کنید. این برنامه همچنین Universal نیز هست و بر روی سیستم عامل ویندوز نیز میتوانید از ان لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept