دانلود نسخه ایرانی بازی Flappy Birds برای ویندوزفون به نام Flappy Fly Persian

دانلود نسخه ایرانی بازی Flappy Birds برای ویندوزفون به نام Flappy Fly Persian

همه شما با بازی جالب Flappy birds اشنا هستید. بازی ساده و اعتیاداوری که در ان شما باید هدایت پرنده ای را بر عهده بگیرید تا به موانع روبه رو برخورد نکند و برای اینکار فقط یک کنترل ساده برای به پرواز درامدن پرنده دارید.

به محض ورود این بازی با سبک ساده بازی های بسیار زیادی در این سبک منتشر شدند که دارای شخصیت متفاوت یا برخی ویزگی های کوچک متفاوت تری نسبت به نسخه اورجینال بودند ولی در کل در همین سبک بودند. با یک جستجو ساده از کلمه Flappy birds در استور ویندوزفون میتوانید نسخه های بسیار زیاد و متفاوت این بازی را ببینید.

دانلود نسخه ایرانی بازی Flappy Birds برای ویندوزفون به نام Flappy Fly Persian

در این بازی با یک صفحه دوبعدی روبه رو هستید و مانع هایی که از بالا و پایین صفحه را برای شما محدود میکنند. یک پرنده که در مرکز صفحه قرار دارد و در حال پرواز است. با یک ضربه زدن بر روی صفحه پرنده تا میزان معینی به بالا حرکت میکند و به محض رها کردن پرنده به سرعت به سمت زمین سقوط میکند. پس باید با تک ضربه زدن های متناوب بازی را پیش ببرید و تا جایی ه میتوانید جلو بروید. عبور از هر مانع یک امتیاز به شما میدهد.

اکنون نسخه ایرانی این بازی جالب را در استور میتوانید داشته باشید. بازی ایرانی به جای Flappy birds با نام مگس شل و ول منتشر شده و نام ان در استور Flappy Fly Persian نام دارد. این بازی بر اساس گفته سازنده ان در نسخه ازمایشی قرار دارد و در اپدیت هایی که به زودی منتشر میشوند پیشرفت های زیادی را خواهد داشت. برخی ویژگی هایی که برنامه نویس قول انها را در نسخه اصلی داده است عبارت است از:

  • انتخاب کاراکتر با ویژگی های خاص که باید امتیاز دریافت کنید برای خرید کاراکتر (لطفا چند نمونه از حشراتی که می خواهید در بازی قرار گیرد را بنویسید حداکثر ۱۰)
  • بازی در ۴ فصل مختلف با ویژگی های خاص (تاثیرات آب و هوایی)
  • ساخت سیستم بهترین امتیاز بصورت آنلاین برای هر مود

اکنون میتوانید این بازی را از استور ویندوزفون با حجم ۲ مگابایت از لینک زیر دانلود کنید:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept