دانلود نرم افزار ساعت با کاشی زنده و شفاف ویندوزفون به نام TimeMe Tile

نرم افزار ساعت ویندوزفون

در پست های قبل نرم افزار ساعت را برای ویندوزفون شما معرفی کردیم که بوسیله آن میتوانستید ساعت هایی را از بین ساعت های موجود در برنامه انتخاب کنید و آن را بر روی صفحه اصلی خود قرار دهید“نرم افزار ساعت Analog Clock Tile ویندوزفون، ساعت را بر روی صفحه اصلی خود پین کنید”. در این پست برنامه TimeMe Tile را قرار دادیم که نرم افزاری دقیقا مشابه ساعت معروف گوشی های ویندوزفون HTC است.

نرم افزار TimeMe Tile تنها یک نرم افزار نشان دهنده ساعت نیست؛ شما نه تنها با این برنامه میتوانید یک ساعت دیجیتالی (عددی) را بر روی صفحه اصلی پین کنید و با کاشی زنده Live Tile ساعت دقیقی را مشاهده کنید بلکه همراه با ساعت تاریخ روز و میزان باتری حال حاضر شما و حتی آب و هوا را نیز میتوانید در یک کاشی زیبایی که قابلیت شفاف بودن Transparent Tile را نیز دارد و میتواند زمینه شما را هر چه زیباتر کند. علاوه بر این برنامه قابلیت اجرا شدن بر روی صفحه قفل را نیز داراست.

این برنامه علاوه بر اینها دارای یک زمانسنج، کرنومتر و ساعت جهانی نیز هست. کافیست یکبار برنامه را اجرا کنید، کاشی آن را فعال کنید و آن را به صفحه اصلی پین کنید. برای نشان دادن آب و هوا نیاز به اتصال به اینترنت دارد( که احتمال بسیار زیاد در ایران این قابلیت غیرفعال باشد) و برای نشان دادن مکان شما در قسمت آب و هوا نیاز به روشن بودن گزینه مکان Location نیز دارد.
توجه داشته باشید که این نسخه، نسخه آلفاست که برای آزمایش منتشر شده و ممکن است مشکلاتی داشته باشد.

مشخصات برنامه:
حجم دانلود: ۲ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط برنامه:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ee0236a3-41fc-44c4-a62d-b66ff7108204?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/6119cf60-5c53-4559-a932-4c06a690675d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept