دانلود بهترین برنامه یوتیوب Youtube ویندوزفون به نام myTube

دانلود بهترین برنامه یوتیوب Youtube ویندوزفون به نام myTube، کلاینت عالی youtube

کاملترین برنامه یوتیوب Youtube در ویندوزفون که برخی امکانات آن نه تنها در بین برنامه های یوتیوب بلکه در بین پلتفرم های دیگر نیز نایاب و منحصربفرد است. این برنامه یک رابط کاربری کاملا متناسب با ویندوزفون را داراست(رابط کاربری مترو).

شما بعد از نصب و اجرای برنامه با سه تا از محبوب ترین ویدیو های یوتیوب مواجه میشوید و با فرستادن صفحه به سمت چپ تمام موضوعات دسته بندی شده و باز با سوایپ ویدیو های دنبال شده و… را میتوانید براحتی مشاهده کنید.

این برنامه عالی youtube ویندوزفون تمام امکاناتی که از یوتیوب انتظار دارید را در یک برنامه کامل برای شما به ارمغان آورده است و نه تنها این بلکه برخی ویژگی ها را داراست که شما در هیچ کلاینتی نخواهید دید و این قابلیت هاست که برنامه را منحصر بفرد میکند. بطور مثال قابلیت پخش ویدیو در پس زمینه وجود دارد و این بدان معناست که شما هنگام پخش ویدیو میتوانید نظر بذارید و یا در برنامه بدنبال مسیر های دیگری بگردید و… درست در حالی که ویدیو در حال پخش شدن است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f79d3461-cfb0-4277-8916-b28fb2e03f1b?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

myTube روانترین برنامه در این زمینه است که شما در هر گوشی در دنیا بتوانید آن را تجربه کنید و البته باید توجه داشته بشید که این برنامه عالی و کامل هنوز جای پیشرفت بسیار زیادی را داراست. برنامه دارای قیمت ۰٫۹۹$ است و البته دارای نسخه آزمایشی نیز هست که شما میتوانید ابتدا آن را کامل امتحان کنید و سپس اگر خوشتان آمد آن را خریداری کنید.

برخی ویژگی های برنامه:
– پشتیبانی از کیفیت HD
– قابلیت پخش ویدیو در پس زمینه
– قابلیت نظر دادن، اشتراک گذاری و رتبه دادن به فیلم ها
– قابلیت ساخت لیست مخصوص برای خودتان و قرار دادن ویدیو ها در آن
– قابلیت پخش آفلاین
– پشتیبانی از کاشی زنده و شفاف

✔ لینک دانلود بهترین برنامه یوتیوب Youtube به نام myTube از استور ویندوزفون – ۲ مگابایت – ۰٫۹۹$ – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept