دانلود بازی Tentacles: Enter the Mind یک بازی فانتزی Xbox ویندوزفون

دانلود بازی Tentacles: Enter the Mind یک بازی فانتزی Xbox ویندوزفون

Tentacles: Enter the Mind بازی زیبایی که برای ویندوز ۸٫۱ منتشر شده بود اکنون نیز برای ویندوزفون موجود است. خبر خوبتر اینست که این بازی عنوان Xbox LIVE را نیز داراست با اچیومنت ها و امتیازهای خاص خودش. برنامه عنوان universal را نیز دارد. یعنی اگر شما ان را در یک دستگاه ویندوزی یا ویندوزفونی خریداری کنید و ان را بازی و ذخیره کنید، میتوانید ادامه بازی را بر روی هر دستگاه دیگری انجام دهید.

خبر بد اینست که این بازی به دلایل عجیب و غریبی فعلا برای منتشر شدن به کشورها محدود شده است. با توجه به در دسترس بودن بازی، مطمئنیم که بازی در US نیز در دسترس نیست ولی در دانمارک Denmark در دسترس است(جایی که اغلب بازیکنندگان در انجا هستند). چون استور بر اساس کشور طراحی شده است. شما میتوانید کشور گوشی خود را بر روی دانمارک قرار دهید و بازی را دانلود و نصب کنید. البته این قضیه فعلا اتفاق افتاده است و Tentacles: Enter the Mind به زودی برای همه کشورها در دسترس خواهد بود.

دانلود بازی Tentacles: Enter the Mind یک بازی فانتزی Xbox ویندوزفون

به بازی برگردیم و داستان ان را دنبال میکنیم. جاییکه از یک دانشمند حواس پرت و دیوانه شروع میشود. بر اساس توضیح موجود در استور

“شما یک موجود رویایی بازی خواهید کرد و با ضربه زدن باید در لایه های ذهن ظالم و عجیب و غریب دکتر Phluff حرکت کنید. دشمنان را بکشید، چشم ها و تخم مرغ های مخفی شده را جمع اوری کنید، از قابلیت ها و قدرت بزرگ استفاده کنید و در مقابل دوستانتان بازی کنید. و در پایان بازی را تا جایی که میتوانید ادامه دهید. دکتر بخاطر موجودات دیوانه میشود و شما و Lemmy فقط میتوانید اورا نجات دهید.”

دانلود بازی Tentacles: Enter the Mind یک بازی فانتزی Xbox ویندوزفون

صداگذاری بازی خوب است. بدلیل برخی مشکلات رزولوشنی و گرافیکی این بازی از ویندوزفون ۸ حذف شده است. در سایت رسمی بازی گفته شده است که این بازی برای ویندوز ۸ در تابستان ۲۰۱۴ خواهد امد. یک خبر خوب اینست که این بازی از رم های ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept