دانلود بازی Hungry Shark Evolution ویندوزفون مثل یک کوسه زندگی کنید

دانلود بازی Hungry Shark Evolution ویندوزفون مثل یک کوسه زندگی کنید

Hungry Shark Evolution یک بازی زیبا و Xbox Live که به ویندوزفون امد و از رم ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند. بازی نیز بصورت رایگان است. همچون خیلی برنامه های جدید که در حال ورود به ویندوزفون هستند، Hungry Shark Evolution بازی است که تقریبا سال گذشته برای دیگر پلتفرم ها منتشر شد و اکنون برای ویندوزفون منتشر شده است.

یک بازی سه بعدی که در ان شما در نقش یک کوسه هستید و مثل یک کوسه باید زندگی کنید و در صحنه های اکشن شرکت کنید. شما باید از یک کوسه کوچولو شروع به زندگی کردن بکنید و به یک کوسه عظیم الجثه ۱۰ تنی تبدیل بشوید. لاک پشت ها، انسان ها، غواص ها و… را بخورید تا هر لحظه بزرگتر شوید. علیه دشمنان کوسه ها بجنگید و تا میتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید.

دانلود بازی Hungry Shark Evolution ویندوزفون مثل یک کوسه زندگی کنید (1)

ماموریت ها را انجام دهید و سکه و جواهر جمع اوری کنید. از این طلا و جواهراتتان استفاده کنید تا توانایی های جدیدی برای کوسه خود خریداری کنید و یا اینه جان اضافی بخرید. جلو بروید و حیوانات وحشی دریا همچون: کوسه ببری – کوسه ماکو و کوسه سفید و… را ازاد کنید.

همانطور که میبینید شما یک کوسه هستید و میتوانید در یک رویا جای یک کوسه در اعماقدریا زندگی کنید. کنترل بازی نیز بسیار ساده است یک کنترلر در بازی وجود دارد ه بوسیله ان میتوانید جهت حرکت کوسه را تعیین کنید. بخورید و یا از دست دشمن فرار کنید.

دانلود بازی Hungry Shark Evolution ویندوزفون مثل یک کوسه زندگی کنید (2)

یک بازی رایگان و سرگرم کننده، با حجم ۷۱ مگابایت که حجم زیادی از حافظها اشغال  شما را اشغال نمیکند. بازی Xbox نیز هست و اچیومنت نیز دارد. میتوانید بازی را از لینک زیر و از استور دانلود کنید و خودتان بازی را تجربه کنید و ویژگی های ان را بببینید و اگر مسئله مهم و جالبی بود برای ما نیز بازگو کنید تا در سایت قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept