دانلود بازی Fifa 15 برای ویندوزفون – بازی فوتبالی فیفا ۲۰۱۵ FIFA 15: UT

دانلود بازی Fifa 15 برای ویندوزفون - بازی فوتبالی فیفا 2015 FIFA 15 UT

بازی فیفا ۲۰۱۵ یا همان Fifa 15 برای ویندوزفون منتشر شد. بازی که تگ Xbox را هم داراست. میتوانید بیش از ۱۰۰۰۰ بازیکن از ۵۰۰ تیم مختلف را داشته باشید. فیفا ۱۵ ویندوزفون دارای ۳۰ لیگ مختلف و استادیوم های واقعی است که میتوانید همه انها را داشته باشید.لیگ های مختلف از جمله: لیگ لالیگا – لیگ انگلیس و بوندلیگا و لیگهای مختلف دیگری را در این بازی جدید میتوانید بیابید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/a036bb45-8417-4f15-961d-4e0871538762?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

از ویژگی های اصلی بازی Fifa 15 برای ویندوزفون برخی اینها هستند:

  • میتوانید تیم اولتیمیت ULTIMATE TEAM خود را بسازید: میتوانید با بازیکنان مورد علاقه تان تیم رویایی بر اساس علایق شخصی خود بسازید.
  • شبیه سازی سریع
  • مسابقات واقعی جهانی: علاوه بر مسابقات مختلف و لیگ های متنوع. هر هفته میتوانید در لیگ های مختلفی که بصورت جهانی و انلاین برگزار میشوند نیز شرکت کنید.
  • کنترل بهتر: هم میتوانید از کنترل قدیمی و کلاسیک استفاده کنید و هم از کنترل جدیدی که باعث میشود از دکمه های کمتری بر روی صفحه برخوردار باشید. اگر دسته های بازی خارجی نیز دارید میتوانید از انها استفاده کنید و از بازی لذت ببرید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c52b6403-a8ef-42fc-80f5-26b266ce6a02?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

بازی Fifa 15 برای ویندوزفون یک بازی رایگان برای ویندوزفون از سوی شرکت EA است. بعضی امکانات پولی نیز در بازی وجود دارند. حجم بازی ۷۸۱ مگابایت است که حواستان به ان باشد و بازی برای رم های ۵۱۲ مگابایت نیز متاسفانه قابل اجرا نیست.

3 نظرات
  1. س کاربر می گوید

    سلام!
    خواسم بدونم این بازی رو میشه رو لومیا ۵۴۰ به صورت روان و بدون لگ بازی کرد یا خیر!
    ممنون

  2. امیر کاربر می گوید

    کاش آنلاین نبود… نت نباشه نمیشه بازی کرد

  3. علی کاربر می گوید

    سلام تو این بازی فقط آنلاین میشه بازی کرد؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept