دانلود بازی endless runner ویندوزفون به نام Pig Jump با کنترلی ساده

دانلود بازی endless runner ویندوزفون به نام Pig Jump با کنترلی ساده

Pig Jump یک بازی دیگر در سبک دوندگی بی نهایت endless runner است که در ان شما در نقش یک خوک هستید که در حال عبور از یک رودخانه پر از کروکودیل و پرنده های لاشخور است، عبور کند.

برای اینکه به خوک کمک شود، یک بازوکا نیز همراه اوست که تیرهای ان نیز بی نهایت و تمام نشدنی است که میتواند بوسیله ان خطرهای حین بازی را نابود کند. گرافیک بازی نسبتا خوب است و کنترل بازی ساده است و البته این بازی برای گوشی های با رم پایین نیز قابل اجراست. یک بازی سرگرم کننده که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c8812fd4-d936-4fb9-bc74-501808670b51?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

هدف بازی اینست که شما به خوک کمک کنید تا بوسیله سنگ های داخل اب و… از رودخانه عبور کند و سالم به مقصد برسد. در حین عبور نیز میتوانید سکه ها را جمع کنید و باید از خطرات دور بمانید. بازی وقتی شروع میشود خوک شروع به پریدن میکند و شما بایک خوک در حال پرش مواجه هستید با حرکت دادن گوشی و چرخاندن ان حوک نیز به سمت جلو حرکت میکند و با ضربه زدن به صفحه گوشی بازوکا شلیک میکند. شلیک بازوکا اگر چه بی نهایت است اما دقت تیراندازی و تیرهایی که به هدف میخورند در امتیاز نهایی شما تاثیر گذار است.

خطرهایی که در بازی هستند, کوروکدیل و ماهی گوشت خوار و لاشخور ها هستند که حواستان به انها باشد که هر کدام با شما برخورد کند مساوی است با پایان بازی.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept