دانلود بازی Ball 3D ویندوزفون بعد از میلیون ها دانلود در اندروید

دانلود بازی Ball 3D ویندوزفون بعد از میلیون ها دانلود در اندروید

بازی محبوب اندروید Balance 3D اکنون برای ویندوزفون نیز منتشر شد. این بازی حدود ۱۰ الی ۵۰ میلیون دانلود را در گوگل پلی دارا بود اکنون با نام Ball 3D بر روی استور ویندوزفون قرار گرفت. یک بازی کاملا سه بعدی که شما در یک ماز و مارپیچ ناپایدار و غیرقابل پیش بینی هستید.

هدف بازی بسیار ساده است. باید سعی کنید به اخر بازی برسید بدون اینکه بیوفتید. توپ را از بین راه های لوله ای و پر پیچ و خم هدایت کنید تا به پایان هر مرحله برسید. برای کنترل و هدایت توپ نیز چندین روش متفاوت وجود دارد که هر کدام را امتحان کنید تا راحتترین راه برای خودتان را پیدا کنید.

  • استفاده از فلش ها برای هدایت توپ و با کشیدن دست بر روی صفحه دوربین را تنظیم کنید.
  • استفاده از فلش ها برای هدایت توپ و یک جوی استیک برای هدایت دوربین
  • هدایت توپ بوسیله حرکت دادن گوشی و کشیدن دست بر روی صفحه برای هدایت دوربین
  • دو جوی استیک بر روی صفحه برای هدایت دوربین و توپ

دانلود بازی Ball 3D ویندوزفون بعد از میلیون ها دانلود در اندروید

همچنین شما میتونید اندازه فلش ها را برای راحتی خودتون بر روی صفحه نمایش تغییر دهید.Ball 3D قابلیت بازی بر روی هر دوحالت افقی و عمودی صفحه را داراست و بر روی هر حالتی که راحت هستید میتوانید ان را بازی کنید. این بازی از رم های ۵۱۲ مگابایت پشتیبانی میکند.

یک عیب بزرگ این بازی اینست که نه اهنگی دارد و نه صدایی و شاید در اپدیت بعدی بازی این گزینه اضافه شود. هم اکنون میتوانید این بازی را از لینک زیر دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept