دانلود بازی Array ویندوزفون، یک بازی فکری متفاوت

array-windowsphoneاگر شما هم عاشق بازی های فکری و پازلی هستید، Array بازی ای است که حتما باید آن را تجربه کنید. این بازی بسیار ساده و در عین حال چالش بر انگیز است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند، بدون اینکه گذر زمان را احساس کنید یا بازی برایتان تکراری شود.

برخی ویژگی های این بازی:

  • ۹۹ مرحله مربعی
  • ۹۹ مرحله شش ضلعی
  • گرافیک چشم نواز و موسیقی آرامش بخش
  • مراحل چالش برانگیز منطقی و حافظه ای

array-screenshotدر این بازی شما باید یک طرح از پیش تعیین شده را که به شما نشان داده می شود بازسازی کنید. به این صورت که با لمس کردن هر کاشی آن را روشن می کنید و شماره ۱ را به صورت یک دایره روی آن می بینید، حالا هر کاشی مجاور با آن را که روشن کنید یک شماره یا یک دایره به کاشی قبلی اضافه می شود. با همین قانون ساده باید طرح هایی که به شما داده می شود را بازسازی کنید. اگر تمام کاشی های اطراف کاشی اول خود را روشن کنید، شماره کاشی اول دوباره ۱ می شود. هرجا که اشتباه کردید می توانید از کلید Undo که در پایین صفحه قرار دارد استفاده کنید و یک یا چند حرکت آخر خود را پاک کنید و یا می توانید با استفاده از کلید Restart مرحله را از اول آغاز کنید.

مانند تمام بازی های خوب فکری، قوانین بازی بسیار ساده است اما رد کردن هر مرحله تفکر و استراتژی خاص خود را می طلبد. این بازی با گرافیک زیبا و رنگارنگ طراحی شده است که چشم شما را خسته نمی کند و همچنین در هنگام بازی موسیقی ملایمی پخش می شود که به فرایند فکر کردن شما بسیار کمک می کند و حس آرامشی را در شما ایجاد خواهد کرد. Array در کل دارای ۱۹۸ مرحله مختلف است که در ۹۹ تای آن ها کاشی ها به شکل مربع هستند و در ۹۹ تای دیگر کاشی ها به شکل شش ضلعی می باشند. بهتر است که ابتدا مراحل مربعی را تمام کرده و سپس وارد مراحل سخت تر شش ضلعی شوید.

به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی رایگان را از استور ویندوزفون تهیه کنید و فراموش نکنید که ما را از نظرات خود در مورد بازی آگاه کنید.

دانلود بازی Array از استور ویندوزفون – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۱۱ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept