دانلود بازی ۱۰۰ Doors 2 ویندوزفون بازی باز کردن درها با گرافیکی زیبا

دانلود بازی 100 Doors 2 ویندوزفون بازی باز کردن درها با گرافیکی زیبا

اگر شما هم مثل من! یکی از علاقه مندان به بازی ۱۰۰ Doors یا ۱۰۰ “در” هستید اکنون خبر خوبی از منتشر شدن نسخه دوم این بازی البته با منتشرکننده متفاوتی را برای شما داریم. اکنون در ویندوزفون استور میتوانید این بازی معمایی را دانلود کنید و هوش خود را بسنجید.

برای کسانی که با بازی ۱۰۰ Doors اشنا نیستند باید گفت که این بازی شما تعداد زیادی مراحل مختلف است که شما در ان فقط با یک “در” روبه رو هستید. این “در” door در واقع یک معماست. چون بهمین سادگی باز نمیشود و باید کمی از هوش خود کمک بگیرید. در هر مرحله از این بازی که در واقع یک اسانسور است، شما با باز کردن هر در با اسانسور به مرحله بعد میروید و با حل معمای دیگر باز با اسانسور به مرحله بالاتر میروید. پس در هر مرحله شما با یک در جدید با شکل و شمایل جدید روبه رو هستید که بهمین سادگی باز نمیشود، در هر مرحله با یک پازل فکری روبه رو هستید که باید با حل کردن ان در اسانسور را باز کنید و هر مرحله دارای معمای سخت تری است. علاوه بر در موارد و عوامل دیگری نیز در هر مرحله هستند که با فکر خود باید انها را بفهمید و حل کنید.

دانلود بازی 100 Doors 2 ویندوزفون بازی باز کردن درها با گرافیکی زیبا

پس اگر مشتاق بازی های پازلی و فکری و مخصوصا بازی ۱۰۰ در یا ۱۰۰Doors هستید، توصیه میکنم این بازی رو از دست ندهید. این بازی برای اولین بار در سایت “ویندوزفون پرو” معرفی شده و هنوز در هیچ سایتی معرفی نشده است.

بازی زیبای  ۱۰۰ Doors دارای پنج قسمت مختلف است که هر قسمت دارای ۲۰ مرحله است. قسمت های چهارم و پنجم طبق نوشته بازی بعد از اپدیت ها باز میشوند.  ۱۰۰ Doors دارای یک موسیقی زیباست که بر جذابیت بازی علاوه بر گرافیک زیبای ان می افزاید. هم اکنون این بازی فکری و معمایی ویندوزفون را از لینک زیر از استور دانلود کنید. مژده ای هم به شما بدم که در اینده نیز نسخه ای دیگر از این سبک بازی را در سایت معرفی خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept