دانلود بازی گلف ویندوزفون Pocket Golf، بازی دو بعدی و ساده گلف

دانلود بازی گلف ویندوزفون Pocket Golf

 Pocket Golf یک بازی ساده گلف است که به اندازه کافی چالش برانگیز است تا شما را سرگرم کند. یک بازی دوبعدی است و از پوسته ای سنتی نیز بهره میبرد.

دارای ۱۵ دوره مختلف با ۱۳۵ مرحله مختلف است. شما میتوانید از دو سبک Campion و Pro Tour را انتخاب کنید و بازی را انجام دهید و با رفتن به قسمت Upgrade خودتان و تجهیزاتتان را پیشرفته کنید و ارتقا دهید.

بازی حالت Daily Challenge نیز دارد که در آن شما میتوانید به بازی بپردازید و امتیاز خود را در برابر دیگر بازیکنان این بازی مقایسه کنید.

هر دوره زمانی باز میشود که شما دوره قبلی را کامل بگذرانید. کنترل بازی نیز ساده است، در یک طرف صفحه یک کنترل برای تعیین جهت حرکت توپ و در طرف دیگر یک کنترل برای تعیین قدرت پرتاب تو پ وجود دارد. بازی به همین سادگی هم نیست و شما گاهی باید در شن ها یا آب ها به بازی بپردازید.

بازی بصورت حرفه ای نیست و از سبک حرفه ای بازی گلف پیروی نمیکند اما انقدر سرگرم کننده است که شما را برای ساعاتی سرگرم کند. این بازی از رم های ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند.

✔ لینک دانلود بازی گلف Pocket Golf از استور – ویندوزفون ۸ وو ۸٫۱ – حجم ۱۵ مگابایت

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/1c07f4fe-5968-483e-8ce5-7b061a8b9d3d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept