دانلود بازی سبک دونده و جالب Unicorn Rush ویندوزفون

دانلود بازی سبک دونده و جالب Unicorn Rush ویندوزفون

Unicorn Rush یک بازی سبک دونده همچون بازی محبوب ” subway surfer ” است که شما در ان سوار بر یک اسب باید قلمرو پادشاهی را حفظ کنید. داستان بازی از این قرار است که شیطان! پرنسس را دزدیده و شما بعنوان یک شوالیه باید سوار بر اسب خود شوید و به سمت دوک شیطان برید و اون رو شکست بدید و پرنسسرو برگردونید و البته که قلمرو پادشاهی را از دست دشمن نجات دهید.

قابلیت پشتیبانی از رم ۵۱۲ مگابایت بازی Unicorn Rush را کمی شیرین تر میکند. گرافیک هم راضی کننده و خوب است. و میتواند شما را سرگرم کند.

نیازی به اینکه نحوه بازی را توضیح دهیم نیست چون بازی دارای ۱۰۰ مرحله است که در مراحل اولیه که بنحوی اموزشی هستند شما میتوانید تمام گزینه ها بازی را یاد بگیرید. بازی به شما گزینه های همچون: نحوه بازی، نحوه انجام ماموریت در هر مرحله و خرید تجهیزات و زیباتر کردن اسب تان را به شما اموزش میدهد.

دانلود بازی سبک دونده و جالب Unicorn Rush ویندوزفون (2)

در فهرست اصلی و در نوار پایینی شما چند گزینه میبینید که از چپ به راست شامل گزینه های زیر میشوند:

  • گزینه خرید که با پرداخت پول ( پول واقعی ) میتوانید برخی اپگرید ها و  صحنه های جدید و… را خریداری کنید.
  • گزینه equip که در این قسمت شما میتوانید اسب خود را مجهز کنید. با پول هایی که در بازی جمع میکنید میتوانید اسبتان را قوی تر کنید.
  • گزینه network که با وصل شدن به شبکه امکاناتی مثل جدول رتبه بندی جهانی یا جایزه های روزانه و… را به شما نشان میدهد.
  • گزینه dress که در این قسمت شما میتوانید به تزئین اسب خود بپردازید. تزئینات زیبایی برای ان خریداری کنید و یا حتی رنگ بدن و موهایش را تعیین کنید. البته در این قسمت سه شخصیت متفاوت نیز وجود دارند که میتوانید انتخاب کنید.
  • گزینه اخر نیز برای تنظیمات است.

Unicorn Rush یک بازی با گرافیک زیبا و البته قابلیت های شخصی سازی جالب است که در نگاه اول شما را جذب میکند و با وجود ۱۰۰ مرحله متفاوت خیلی زود خسته کننده نمیشود.

✔ لینک دانلود بازی Unicorn Rush از استور – حجم ۷۹ مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept