دانلود بازی تیراندازی آنلاین Pixel Gun 3D برای ویندوزفون، بازی مشابه کانتر با گرافیک پیکسلی

دانلود بازی تیراندازی اول شخص ویندوزفون

آیا شما هم دوستدار بازی های اول شخص تیرانداز هستید؟ اگر جوابتان مثبت است و گوشی ویندوزفون هم دارید بازی Pixel Gun 3D را هم امتان کنید. بازی اکشن و سبک تیراندازی که در اندروید و آی او اس نیز موجود است و برای ویندوزفون نیز منتشر شده است.

قبل از اینکه شما بازی را شروع کنید ابتدا باید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس یک نام برای خود و سپس وارد بازی آنلاین و چندنفره میشوید، شخصیت های بسیار متفاوت وزیادی هستند که از یک قاتل حرفه ای و معروف تا یک پرستار خانم که میتوانید آنها را انتخاب کنید. در حال حاضر بازی دارای سه سبک متفاوت میباشد که در هر کدام یک وظیفه برعهده دارید و در هر بازی میتوانید تا ده نفر را وارد کنید. شما میتوانید اسلحه مورد نظر خود را از بین تعداد زیادی اسلحه از تبر تا یک تک تیرانداز عالی انتخاب کنید و با انتخاب نقشه یا محل مورد علاقه خود از بین تعداد زیادی نقشه به بازی بپردازید. اگر اینها کافی نیست شما میتوانید سرور شخصی خودتان را بسازید و نقشه مورد علاقه تان و با دیگران در آن بصورت آنلاین به مبارزه بپردازید. اگر شما و دوستانتان فقط میخواهید در آن بازی کنید و افراد غریبه ای نباشند میتوانید یک رمز انتخاب کنید و افراد غریبه ای وارد نشوند.

در بازی هم یک فروشگاه وجود دارد که شما میتوانید شخصیت ها و اسلحه های غیر معمول را تهیه کنید و با آنها به بازی بپردازید. برای کنترل در سمت راست کنترل حرکت به اطراف وجود دارد و در سمت چپ کنترل برای چرخیدن به اطراف، تیراندازی، تعویض خشاب و اسلحه که در ابتدا کنترل آن سخت است ولی به ان عادت خواهید کرد.
این بازی را شما با بات Bot هم میتوانید انجام دهید و یکی دیگر از ویژگی های خوب این برنامه سازگاری آن با رم ۵۱۲ میباشد.

مشخصات بازی:
حجم دانلود: ۲۱۱ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط بازی:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/286af784-8361-45c3-85b3-0d541588025d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c4b6e318-863d-41a9-b7d5-6d7b4f1c8edf?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept