دانلود بازی تک تیرانداز ویندوزفون Last Hope – Zombie Sniper 3D

دانلود بازی تک تیرانداز ویندوزفون Last Hope - Zombie Sniper 3D

اگر از عاشقان وطرفداران بازی های تک تیرانداز هستید این بازی تک تیرانداز ویندوزفون را حتما امتحان کنید. چندی است جدیدترین بازی های ویندوزفون را در سایت برای شما قرار میدهیم و اکنون بازی تک تیرانداز Sniper با نام Last Hope – Zombie Sniper 3D.

یک بازی بسیار جالب و زیبا که در ان شما باید زامبی ها را نابود کنید و برای این کار یک اسلحه دوربین دار یا همان Snipe در اختیار دارید و باید با هدف گیری خود زامبی ها را بزنید. باز دارای گرافیک زیبایی است در عین اینکه حجم کمی نیز داراست. صداگذاری ان نیز بسیار بازی را هیجان انگیزتر میکند. کنترل جالب Snipe نیز شما را به یک Sniper حرفه ای تبدیل میکند.

دانلود بازی تک تیرانداز ویندوزفون Last Hope - Zombie Sniper 3D

کنترل بازی بسیار ساده است و در ابتدای بازی در یک اموزش همه جزئیات بازی به شما توضیح داده میشود و در مرحله اول نیز در مقابل شما چند بطری قرار داده میشود تا با گذراندن یک دوره اموزشی کوتاه وارد بازی شوید. در مراحل اولیه زامبی ها به شما حمله نمیکنند و میتوانید مهارت خود را زیادتر کنید اما هر چه جلوتر میروید بازی سخت تر میشود و باید خودتان را اماده هجوم زامبی ها باشید.

برخی ویژگی های بازی:

  • گیم پلی های متنوع و هدف های متنوع
  • یک محوطه خوب و عالی برای تیراندازی
  • مهارت ها و قابلیت هایی که در حین بازی ازاد میشوند
  • اسلحه های قابل ارتقا
  • ساعت ها بازی که بهترین سرگرمی است
  • Headshots های فوق العاده
  • زامبی های متنوع و گوناگون

دانلود بازی تک تیرانداز ویندوزفون Last Hope - Zombie Sniper 3D

بازی بهمین سادگی نیست و گاهی باید جذابتر بازی کنید! ان زمانیست که یک تبر به شما داده میشود و زامبی ها بیش از حد به شما نزدیک میشوند. یا گاهی باید با تفنگ کمری خود زامبی های غول پیکر را بارها بزنید. بازی در محیط های سه بعدی و زیبای صحرا و… انجام میشود که بسیار زیبا و جالب است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept