دانلود بازی اکشن تانک Tank Invaders ویندوزفون

دانلود بازی اکشن تانک Tank Invaders ویندوزفون

بازی اکشن تانک Tank Invaders برای ویندوزفون منتشر شد، و قبل از اینکه این سوال در ذهن شما پرسیده شود، بله، این بازی از رم های ۵۱۲ نیز پشتیبانی میکند. در این بازی شما توسط جنرال راجرز دستر میگیرید تا تهدید های دشمن را پایان بدهید. یک بازی واقعا اکشن که جایزه بهترین بازی ۲۰۱۳ را نیز دریافت کرده است. این مطلب را بخوانید تا اطلاعات بیشتری راجع به بازی را یاد بگیرید.

این بازی بر اساس یک فیلم در دهه ۱۹۸۰ ساخته شده و ساعت ها میتواند شما را سرگرم کند. اگر شما از بازی های مسخره جنگی خسته شده اید، Tank Invaders شما را ناامید نمیکند. شما در بازی به مراحل بعدی میروید و تجهیزات خود را پیشرفته تر میکنید، با دشمنان بیشتر و سختتری میجنگید و در پایان در برابر غول های قوی تری قرار خواهید گرفت.

انگشتان شما تبدیل به اسلحه میشوند! به حرکت انگشت خود میتوانید کنترل اسلحه ها و موشک ها و البته بمب های پرتابی خود را بر عهده بگیرید و با هدف گیری و شلیک دشمن را نابود کنید. از تانک ها و ماشین های کوچک جنگی تا هلکوپتر ها و ماشین های غول پیکر و عظیم جنگی در برابر شما قرار میگیرند و باید انها را نابود کنید.

دانلود بازی اکشن تانک Tank Invaders ویندوزفون

علاوه بر اینکه شما تجهیزات خود را اپگرید میکنید و ارتقا میدهید و مراحل را پیش رو میگذارید، تجربه شما بیشتر میشود و سطح و رتبه شما بالاتر میرود. سکه هایی که در بازی جمع اوری میکنید را میتوانید برای خرید تجهیزات خرج کنید و اگر سکه ها کم هستند و میخواهید قوی تر شوید میتوانید سکه های بازی را خریداری کنید.

هم اکنون بازی را دانلود کنید و نظر خود را در مورد بازی با ما به اشتراک بگذارید. و البته یکبار دیگه یک بازی با پشتیبانی از رم ۵۱۲ مگابایت.

✔ لینک دانلود بازی تانک Tank Invaders از استور – حجم ۴۸ مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept