خرید گیفت کارت مایکروسافت ویندوزفون – خرید انواع Gift Card مایکروسافت

خرید گیفت کارت Gift Card ویندوزفون مایکروسافت - خرید گیفت کارت مایکروسافت

درصورتیکه میخواهید سریع خرید را انجام دهید به انتهای همین مطلب بروید و اگر نیاز به کمی توضیح دارید توصیه میکنم این مطلب کوتاه را بخوانید. همانطور که میدانید برخی نرم افزار ها، بازی ها یا برنامه ها در فروشگاه store ویندوزفون بصورت پولی هستند و برای دانلود و نصب انها نیاز داریم که پول انها را پرداخت کنیم. بطور مثال به برخی بازی های پولی امروز ویندوزفون نگاه کنید:

 خرید گیفت کارت ویندوزفون مایکروسافت - خرید گیفت کارت مایکروسافت

خب برای دانلود و نصب این برنامه ها چند کار کوچک را باید انجام دهیم که بدون هیچ توضیح اضافی به اصل مطلب میرویم. اولین کار این است که یک کارت اعتباری داشته باشیم. خب مسلما سایتی همچون ویندوزفون کارت های بانکی ما را قبول نمیکند و کارت های بین المللی را قبول میکند. اکثر ما نیز کارتی بین المللی نداریم تا براحتی خرید کنیم، ولی جای نگرانی نیست، چون خود همین شرکت ها(در مثال ما خود شرکت ویندوزفون مایکروسافت) کارت های اعتباری مخصوص خودشان را دارند که در هر جای دنیا میتوانید از انها استفاده کنید. اصولا نام این کارت ها “گیفت کارت Gift Card” است. پس ابتدا ما باید گیفت کارت ویندوزفون مایکروسافت را خرید کنیم. دومین مرحله ثبت این گیفت کارت در اکانتتان است که معلوم شود در حساب شما پول وجود دارد و مرحله سوم و نهایی نیز خرید برنامه یا بازی مورد نظر هست که بعد از ان براحتی میتوانید ان را دانلود و نصب کنید.

خرید گیفت کارت مایکروسافت / خرید گیفت کارت ویندوزفون مایکروسافت

قبلا در اموزشی نحوه استفاده از گیفت کارت ویندوزفون مایکروسافت را در سایت قرار داده بودیم که میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. برای خرید گیفت کارت نیز به انتهای همین مطلب مراجعه کنید.

Windows-store-gift-cardگیفت کارت مایکروسافت

نکاتی درباره گیفت کارت Gift Card ویندوزفون مایکروسافت

  • تمامی گیفت کارت های ویندوزفون از منبع معتبر و مرجع خریداری میشوند و کاملا مطمئن و معتبر هستند.
  • پس از خرید، اطلاع گیفت کارت شما به ایمیلتان و شماره همراهتان ارسال خواهد شد پس در وارد کردن انها دقت کنید.
  • گیفت کارت های ۱۵ – ۲۰ – ۲۵ و ۵۰ دلاری نیز موجود هستند و در صورت نیاز در نظرات همین مطلب درخواست دهید تا برای شما ارسال شوند.
  • قیمت ها بروز هستند و هر لحظه ممکن است تغییر کنند.
  • سعی کنید اموزش استفاده از گیفت کارت قرار گرفته در سایت را به دقت و صحیح انجام دهید تا مشکلی در گیفت کارت خریداری شده تان پیش نیاید.
  • قیمت ها روزانه تغییر میکنند و در این مطلب سعی میکنم قیمت ها را هفتگی بروز کنم. قیمت گیفت کارت های ۵ و ۱۰ دلاری ثابت است و گیفت کارت های ۱۵ دلاری و بالاتر متغیر هستند, پس حتما دقت کنید که برای خرید گیفت کارت های ۱۵ دلاری و بالاتر حتما با بنده در تماس باشید تا قیمت روز را برایتان بگویم.برای خرید ابتدا به لینک زیر مراجعه کنید و مبلغ مورد نظر را با توجه به لیست پایین واریز کنید و نهایتا تا ۲۴ ساعت اینده کد گیفت کارت برای شما ارسال خواهد شد.

 

صفحه خرید گیفت کارت تغییر کرده است برای ورود به صفحه خرید و پرداخت مبلغ گیفت کارت اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept