جانشین لومیا ۱۳۲۰ با دوربین ۱۴ مگاپیکسل خواهد امد ؟

جانشین لومیا 1320 با دوربین 14 مگاپیکسل خواهد امد ؟

لومیا ۱۳۲۰ فبلتی در رده فبلت های ارزان قیمت ویندوز فون نسبت به فبلت ۱۵۲۰ محسوب می شد . تنها شباهت لومیا ۱۳۲۰ به لومیا ۱۵۲۰ صفحه نمایش ۶ اینچی آن بود. رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی آن در برابر رزولوشن ۱۸۲۰ در ۱۹۲۰ لومیا ۱۵۲۰ بسیار پایین است . و تفاوت بزرگ دیگر آن با لومیا ۱۵۲۰ در پردازشگر آن بود لومیا ۱۵۲۰ مجهز به پردازشگر ۴ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز بود در حالی که پردازنده ۱۳۲۰،از نوع ۲ هسته‌ای اسنپ‌دراگون S4 با فرکانس ۱٫۷گیگاهرتز است و در نهایت دوربین ۲۰ مگاپیکسلی ۱۵۲۰ در مقابل دوربین ۵ مگاپیکسلی ۱۳۲۰ که بازهم نشان از برتری ۱۵۲۰ را می دهد.

در این حال گمانه زنی هایی در مورد جانشین لومیا ۱۳۲۰ به گوش می رسد و جانشین بعدی آن را ۱۳۳۰ معرفی می کنند مشخصات این لومیای تازه وارد شامل صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی، پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپ دراگون ۴۰۰ به همراه کارت گرافیکی آدرنو ۳۰۵، ۱ گیگابایت حافظه رم و همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.بزرگترین تغییر ۱۳۳۰ نسبت به ۱۳۲۰ در دوربین آن است  دوربین ۱۴ مگاپیکسلیPureView نسبت به دوربین ۵ مگاپیکسلی ۱۳۲۰ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در برابر دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی ۱۳۲۰ است.

احتمال می‌رود که لومیا ۱۳۳۰در ماه مارس، طی کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شود. رابط کاربری پیش‌فرض این فبلت ویندوز فون ۸٫۱ با آپدیت GDR2  همراه خواهد بود. آن طور که در خبرها آمده است، لومیا ۱۳۳۰ در مناطق مختلف با ۴ رام متفاوت RM-1062، RM-1063، RM-1064 و RM-1065 عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept