تنظیمات حالت هواپیما Flight Mode برای ویندوز فون

حالت هواپیما Flight Mode برای ویندوز فون (2)

گزینه حالت هواپیما Flight Mode برای ویندوز فون قسمتی دیگر از تنظیمات است هیچ گزینه خاصی جز خاموش و روشن ندارد و فقط توضیح میدهیم که این گزینه برای چیست؟ با ویندوز فون پرو همراه باشید.

برای رفتن به این گزینه کافیست به مسیر زیر بروید:

  • تنظیمات > حالت هواپیما
  • Setting > Flight Mode

نگاهی کلی نیز به این قسمت می اندازیم و سپس توضیحات:

حالت هواپیما Flight Mode برای ویندوز فون (2)

توضیحات این قسمت در داخل همین گزینه داده شده است ولی توضیحات کامل نوشته میشوند. این گزینه علنا سیم کارت شما را غیرفعال میکند و گوشی شما مثل این میشود که هیچ سیم کارتی داخل ان نیست. همانطور که در گزینه دیده میشود: “این ویژگی، شبکه تلفن همراه – وای فای – رادیو FM – بلوتوث و اشتراک گذاری NFC را خاموش میکند. در حالت هواپیما، بصورت جداگانه ای میتوانید وای فای – رادیو FM و بلوتوث و NFC را روشن کنید.

خب این اموزش هم تمام شد و در پایان باز هم ذکر میکنم که برای داشتن تمام این گزینه ها باید گوشی شما کاملا اپدیت و بروز باشد. اموزش خوبی بود؟ هر گونه سوالی را در قسمت نظرات بپرسید.

این اموزش قسمتی از سری اموزش هاس تنظیمات ویندوز فون بصورت کامل و گام به گام است که با رفتن به قسمت مخصوص همین قسمت، تمام اموزش ها را بصورت یکجا مشاهده کنید. میتوانید این قسمت را از نوار بالایی سایت و از گزینه ” اموزش > تنظیمات ویندوز فون ” انتخاب کنید و یا اینکه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب بخش اموزش تنظیمات:

6 نظرات
  1. lida کاربر می گوید

    سلام…گوشی من ویندز فون اج تی سی هستش که ۸اس هست.خیلی اذیتم میکنه.یهو میره رو حالت هواپیما چند روزی در نمیاد و اصلا به دردم نمیخوره

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      نرم افزار خاصی نصب کردین؟
      گوشیتونو سافت ریست کنید و اگه اطلاعاتش براتون مهم نیست هاردریست کنید

      1. lida کاربر می گوید

        نحوه این کارو بلد نیستم لطفا راهنماییم کنید.اصلا برنامه نزدم تا به حال

        1. علی اکبری کاربر می گوید

          یه جستجو بکنید تو کادر جستجو سایت پیدا میشه اموزشش هست

  2. alireza کاربر می گوید

    سلام خسته باشید گوشیه من لومیا ۸۲۰ هست که به روز هم شده . در حالت flight mode ثابت مونده هیچ تغییری نمی کند سافت ریست دادم ولی بازم درست نشد . ممنون میشم راهنماییم کنید .

  3. احمد کریمی کاربر می گوید

    با سلام
    گوشی من ۸۳۰ هست همین مشکل غیر فعال نشدن airplane رو دارم و با هیچ راهی حل نشد
    ممنون میشم کمکم کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept