تمام دستگاه های ویندوز فونی ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند کرد

تمام دستگاه های ویندوز فونی ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد

ویندوز ۱۰ برای گوشی ها همین اطراف است حداقل نسخه پیش نمایش ان، سوالی که ممکن است برای همه بوجود اید اینست که “در مورد گوشی من چطور؟” این قضیه هم پیچیده است و هم ساده، بیایید ان را حل کنیم.

جواب کوتاه

بله تمام دستگاه های ویندوز فونی ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند کرد. البته که همه این اپدیت را دریافت خواهند کرد اما در قابلیت ها متفاوت خواهند بود مثلا عملکرد دوربین گوشی های لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۵۲۰ به مراتب خیلی قوی تر از لومیا ۵۳۰ و لومیا ۶۳۵ خواهد بود.

مایکروسافت مخصوصا امروز تمام گوشی های ویندوزفونی را با ویندوز ۱۰ نشان داد تا این قضیه را کاملا رسمی تایید کند.

حتی تمام گوشی های کنونی ویندوز فون ۸ و ۸٫۱ میتوانند نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را دریافت کنند و مایکروسافت نیز این قضیه را مطرح کرد هر چند خبر جدیدی نیست ولی بهرحال مایکروسافت نیز این قضیه را تایید کرد تا کوچکترین شکی در ان نماند.

جواب پیچیده

گوشی های تحت اپراتور. گوشی هایی که تحت اپراتور های خاص هستند و گوشی های انها لاک Lock است (شامل ما نمیشود) باید اپدیت خود را از اپراتور مخصوص خود بگیرند. انها نقش اصلی در اپدیت فرستادن برای گوشی های خود را ایجاد میکنند و ممکن است مایکروسافت اپدیتی را منتشر کند ولی اپراتور ها ان را برای گوشی های خودشان منتشر نکنندو درحال حاضر نیز برخی گوشی ها در دنیا این مشکل را دارند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept