تلاش مایکروسافت برای ارائه کورتانا برای سایر کشورها جهان

در حال حاضر تنها مردم آمریکا می توانند از دستیار صوتی مایکروسافت که در ویندوزفون قرار داده شده است استفاده کنند اما مایکروسافت که چند وقتی است به بازخورد کاربرانش گوش می کند اینبار می خواهد که دستیار صوتی خودش را به خارج از خاک آمریکا و دیگر کشورها ارائه کند.

کورتانا Cortana ویندوزفون، همه چیز درباره دستیار صوتی ویندوزفون کورتانا

 

کورتانا نقطه عطف مایکروسافت در ویندوزفون است که این دستیار صوتی فقط در کشور آمریکا عرضه شده است واین کار باعث ناراحتی سایر کاربران کشورهای دیگر شده است .

در همین راستا Marcus Ash مدیر برنامه گروه کورتانا بر روی ویندوز فون، توییتی منتشر کرده است که در آن نوشته است که وعده‌ی تغییرات را در سیاست‌های مایکروسافت داده است. وی با مطرح کردن انتظارات برای مشاهده‌ی تغییرات، دریافت پاسخ مناسب را برای این امر در گرو بازخوردهای دریافت شده پس از آغاز به‌کار کورتنا در بریتانیا خوانده است.

در طرف دیگر Mouni Reddy یکی از توسعه‌دهندگان کورتنا، عرضه‌ی این دستیار صوتی برای سایر کشورها را کمی مشکل خوانده است، او معتقد است که این کار ملزم به ضبط صداهای جدید برای سایر کشورها است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept