تصویر پس زمینه برای ویندوز فون در برنامه کاغذ دیواری

تصویر پس زمینه برای ویندوز فون در برنامه کاغذ دیواری

انتخاب تصویر پس زمینه برای ویندوز فون یکی از کارهایی است که در زمینه گوشی های ویندوز فونی شاید خیلی وقت ما را بگیرد. برنامه ها و گزینه های مختلفی برای انتخاب عکس های هر چه بهتر هستند، امروز یک برنامه ایرانی به نام کاغذ دیواری که در همین زمینه است را معرفی میکنیم.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/6d80fea4-2e14-4edd-a03d-970abf8a09a3?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

“تا حالا اتفاق افتاده که از تصویر پس زمینه گوشیتون خسته بشین و خیلی جستجو کنید تا تصویر مورد علاقتون رو پیدا کنید ؟؟ اگر جوابتون مثبته من برای شما یک راه حل بسیار خوب دارم ، برنامه کاغذ دیواری شامل ۵۰۰ + تصویر با کیفیت فول اچ دی گلچین شده + ۸ کاور فوق العاده با کیفیت خیال شما رو از تصویر پس زمینه گوشیتون تا مدت ها راحت میکنه ، پس فرصت رو از دست ندین و برنامه رو حتما امتحان کنید .
همچنین برای راحتی کار امکان استفاده از برنامه  وان درایو برای دیدن تصاویر و ذخیره تصاویر در موبایل و رایانه شما فراهم شده است.”

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/d98f21c0-ff29-4ae8-af14-450e5b74ded3?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

به این نکته دقت داشته باشید که برای استفاده از این برنامه باید به اینترنت متصل باشید و برای استفاده از ۵۰۰ تصویر Full HD برنامه باید ان را فعال کنید که با پرداخت مبلغ مشخصی فعال میشود.

قابلیت دسترسی برنامه از طریق One Drive وجود دارد که تصاویر حجمی برابر ۱٫۳ گیگابایت دارند. در موضوعات مختلف از جمله: ورزشی – هنرمندان – گل و… است که در ۱۶ دسته بندی مختلف و ۱۶۰۰ عکس مختلف است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept