تصاویری فوق العاده زیبا برای صفحه قفل Live Lock Screen ویندوزفون

تصاویری فوق العاده زیبا برای صفحه قفل Live Lock Screen ویندوزفون

یکشنبه بود که برنامه لاک اسکرین Live Lock Screen ویندوزفون ۸٫۱ نسخه ازمایشی ان منتشر شد. یکی از برنامه های زیبایی که در جهت زیباسازی صفحه قفل منتشر شده است و میتواند انیمیشن زیبایی را به گوشی ویندوزفونی شما میبخشد. یکی از ویژگی های خوب این برنامه این است که شما علاوه بر عکس پیش فرض و یا قرار دادن عکس های Bing که روزانه عوض میشود و عکس های جذاب و جالبی را یتوانید قرار دهید، همچنین عکس های شخصی خود را میتوانید در این قسمت قرار دهید.

پس قرار دادن یک عکس شخصی و مورد علاقه تان یکی از موضوعاتی است که هر کسی را درگیر خود میکند، مسئله ای که این انتخاب را سختتر میکند استایل ها مختلف و جدید و البته زیبای Live Lock Screen ویندوزفون است. در این مطلب تعدادی از عکس های جالبو زیبا را که برای پس زمینه صفحه قفل ویژه ویندوزفون مناسب هستند را برای شما قرار میدهیم.

در این مطلب حدود ۲۷ تصاویری فوق العاده زیبا برای صفحه قفل Live Lock Screen را در یک فایل زیپ قرار داده ایم که حجم کل ان حدود ۹ مگابایت است و از لینکی که در اخر پست قرار داده شده میتوانید ان را دانلود کنید. عکس های مختلفی وجود دارند که با خلاقیت خودتان میتوانید انها را در صفحه قفل قرار دهید. اما چند نمونه نیز برای شما کاربران قرار میدهیم که از زیبایی این عکس ها لذت ببرید:

تصاویری فوق العاده زیبا برای صفحه قفل Live Lock Screen ویندوزفون

در مطالب بعدی عکس های زیباتر و جذابتری نیز قرار میدهیم که برای شما مفید تر و البته تنوعی نیز باشند. شما نیز اگر عکس خاصی را متناسب با صفحه قفل جدید ویندوزفون سراغ دارید میتوانید در قسمت نظرات لینک ان را قرار دهید تا در مطالب بعدی برای دیگر کاربران نیز قرار دهیم.

لینک دانلود تصاویری فوق العاده زیبا برای صفحه قفل Live Lock Screen در یک فایل زیپ با حجم حدود ۹ مگابایت

بدون نظر
  1. jahangir کاربر می گوید

    سلام
    لینک دانلود پاک شده لطفا برسی کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept