تریلر بازی ماجراجویی Abyss برای ویندوز فون توسط Game Troopers منتشر شد

تریلر بازی ماجراجویی Abyss برای ویندوز فون توسط Game Troopers منتشر شد

Game Troopers از یک بازی جدید رونمایی کرد که برای ویندوز فون منتشر خواهد شد و عنوان Xbox Live خواهد داشت و در هفته بعد در استور ویندوز فون قرار خواهد گرفت.

Abyss نام یک بازی ماجراجویی در اعماق اقیانوس است که توسط موجود Nep2no باید آنجا را جستجو کنید و در این بازی ماجراجویانه او را کنترل کنید. در بازی Abyss شما کنترل یک ربات به نام Nep2no را در دست میگیرید که این ربات به دست انسان ها ساخته شده است تا اعماق اقیانوس ها را به اکتشاف بپردازد و به دنبال منبع انرژی به نام Gaia باشد.

Abyss برای ویندوز فون ۲۰ مرحله خواهد داشت بهمراه ماموریت های مختلف که با انجام آنها در جدول رده بندی به بالاتر میروید، همچنین بازی در غارهای مختلف با خطرهای گوناگون خواهد بود تا بازی هیجانی تر نیز شود.

دانلود ویدیو

این بازی با قیمت ۲٫۹۹ دلار در استور ویندوز فون منتشر خواهد شد که Universal نیز خواهد بود و از گوشی های با رم ۵۱۲ مگبایت نیز پشتیبانی میکند. این بازی با سبکی همچون بازی Badland است که در دنیای تاریکی رخ میدهد. منتظر این بازی در هفته بعد باشید.

1 نظر
  1. […] بازی Abyss برای ویندوز فون بالاخره منتشر شد. بازی که در آن باید توسط Nep2no اعماق اقیانوس را جستجو میکردید و در سایت نیز خبر انتشار آن بود. […]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept