تخت خواب و صندلی مخصوص لومیا ویندوز فون برای راحتی بیشتر گوشی! (سرگرمی)

تخت خواب و صندلی مخصوص لومیا ویندوز فون برای راحتی بیشتر گوشی! (سرگرمی)

قبلا هم مشاهده شده بود که افرادی که لومیا ویندوز فون دارند دست به ابتکار زدند رو برای گوشی خود لوازم جانبی های مختلفی ساختند اما Stuart Nickel واقعا این قضیه را حرفه ای تر کرد و مرحله ای ارتقا داد. این نجار حرفه ای برای لومیا خود یک تخت خواب و صندلی مخصوص لومیا ویندوز فون ساخت که با خیال راحت شارژ شود و البته که هر دو را زیبا و جالب ساخته است.

Stuart Nickel در سایت گفتگو نوکیا که اکنون برای مایکروسافت است گفته که:

“ساخت تختخواب دو ساعت طول کشید تا ساخته شود ولی صندلی حدود ۲ ساعت و نیم که البته کمی ساختنش سختتر است. ساختن پتو و لحاف برای تخت این لومیا چیزی حدود ۲تا سه ساعت وقت گرفت چون من از کاشی های برنامه هایی که بر روی ویندوز فون بود بر روی گوشی استفاده کرده ام. تنها راهی که داشتم این بود که من از صفحه شروع گوشی خودم عکس تهیه کنم و بوسیله فتوشاپ اونارو بسازم و اماده کنم تا روی لحاف کلمه ” موقع خواب BED TIME” را بنویسم.”

طرح های Nickel بسیار جالب و زیبا هستند و ما مشتاقیم که طرح های اینده او را در مورد لومیا ببینیم. میتوانید این قضیه را بصورت کامل در سایت گفتگو مایکروسافت مشاهده کنید. شما هم برای گوشی خود چنین حرکت هایی میزنید؟

منبع: گفتگو نوکیا / اکنون قسمتی از مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept