دانلود بهترین بازی تعقیب ماشینی Pako ویندوزفون با ظاهری ساده و سخت

بهترین بازی تعقیب ماشینی Pako ویندوزفون با ظاهری ساده و سخت

بازی محبوب و البته بسیار سخت Pako در اپدیت اخرش یک نسخه پرمیوم Premium به بازی های ویندوزفون خود اضافه کرد. برخلاف حالت رایگان بازی، این نسخه کاملا بدون تبلیغات است و سه مرحله جدید را اضافه میکند: Cemetery, Highway, and Square. من به شخصه یکی از طرفداران این بازی هستم و امیدوارم این بازی هر لحظه بهتر و زیباتر بشه و از اپدیت های این بازی خوشحال میشم.

اگر شما قبلا Pako را بازی نکرده اید، این بازی بسیار ساده است. باید از دست پلیس فرار کنید و اینکار را تا زمانی که میتوانید طولانی کنید و ادامه دهید تا جاییکه تصادف کنید یا پلیس شما را بگیرد. ترمز نداریم، ماشین شما همیشه و دائم با سرعت ثابتی حرکت میکند و شما فقط با لمس طرف راست و چپ صفحه میتوانید خودرو را به اطراف هدایت کنید.

پاکو نسخه پرمیوم سه مرحله جدید اضافه کرده است. پنج ستاره کامل را در استور دریافت کرده و این میتواند جذاب بودن بازی را نشان دهد و اینکه بازی هیچ مشکلی از لحاظ ارور دادن ندارد. اگر میخواهید این بازی را قبل از خرید امتحان کنید میتوانید از نسخه معمولی ان که در پارکینگ Mall یا Suburbia اتفاق می افتد استفاده کنید و اگر برای شما سرگرم کننده بود ان را خریداری کنید و البته که نسخه پرمیوم از نسخه معمولی جذاب تر است.

در حالت بازی cemetery شما یک ماشین حمل جنازه دارید. یک ماشین دراز با سرعت کم که باید به زامبی ها بزنید. هر چه بیشتر انها را بزنید زمان بیشتری را برای خود میخرید. این سبک یک موسیقی پس زمینه زیبایی نیز دارد.

بهترین بازی تعقیب ماشینی Pako ویندوزفون با ظاهری ساده و سخت

در حالت highway شما سوار یک مینی ون هستید. سرعت بسیار کمی دارد و نمیتوانید از دست پلیس ها فرار کنید با ان سرعت کم. در حالیکه اتوبان دوطرفه است شما باید در بین ماشین ها به صورت مارپیچ حرکت کنید و امیدوار باشید که پلیس ها قبل از اینکه شما را دستگیر کنند، تصادف کنند.

بهترین بازی تعقیب ماشینی Pako ویندوزفون با ظاهری ساده و سخت

در سبک Square شما جالب ترین وسیله نقلیه را دارید. یک موتور سه چرخ با سرعت بالا که پیچیدن ها سریع و تندی دارد. خب بنظر بازی بهتر شد، نه؟ جواب منفی است. چون در این حالت علاوه بر پلیس ها شما باید مراقب تانک هایی که از جلو می ایند نیز باشید!

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept