برنامه Telegram Messenger ویندوزفون با قابلیت جستجو در پیام ها در یک چت خاص اپدیت شد

برنامه Telegram Messenger ویندوزفون با قابلیت جستجو در پیام ها در یک چت خاص اپدیت شد

نرم افزار Telegram Messenger به عنوان یک مسنجر غیر رسمی تلگرام که با تمرکز به سرعت و امنیت ساخته شده و جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است .امروز برنامه تلگرام یک برورسانی دریافت کرده است برای اطلاع از این بروزرسانی با ما همراه باشید.

برنامه Telegram Messenger ویندوز فون آپدیت شد

ویژگی های نسخه  ۱٫۱۳ در اخرین بروزرسانی

  • جستجو در پیام ها در یک چت خاص
  • به اشتراک گذاشتن لینک از مرورگها در تلگرام با Share Page
  • بهبود کارایی نرم افزار در پس زمینه
  • بهبود اعلانات
  • کاشی جدید
  • رفع باگ ها و …

با برنامه Telegram که شباهت زیادی به واتس اپ دارد شما می توانید چت گروهی تا ۲۰۰ نفر ایجاد کنید. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است هم چنین شما می توانید چت گروهی تا ۲۰۰ نفر ایجاد کنید .حجم این برنامه برابر با ۱۸ مگابایت می باشد.

4 نظرات
  1. ali کاربر می گوید

    سلام دوستان خیلی ببخشید اینجا این موضوع رو مطرح می کنم خیلی درگیرشم.من لومیا ۵۳۵ دارم فعال سازی اینترنت و ایرانسل پشتیبانی نمی کنه این گوشی ویندوز ۸٫۱ هست و access point نداره پس نگین که داره. هر راهی که فکرشو بکنیدم رفتم نشده.واقعا ممنونتوم می شم کمکم کنید.از مدیر می خوام منو جایه دیگه نفرسته همیجا جوابمو بدین.خیلی ممنون.

    1. mahmood کاربر می گوید

      داداش منم ۵۳۵ دارم و از نت ایرانسل به راحتی استفاده میکنم شما میری تو ستینگ قسمت سیم کارت و بعد روی اسم سیم کارت اول بزن میری تو گزینه ها حالت دستیو فعالش کن بعدش پورت رو بزن ۸۰۸۹ واسم سرور رو ایرانسل تمام فعال میشه

      1. ali کاربر می گوید

        قربونت داداش میشه یه اسکرین شات ستینگ گوشیتو بفرستی دقیق مثل خودت بزنم.شرمنده داداش بدجوری کلافه شدم.

        1. ali کاربر می گوید

          داداش یادم رفت ایمیل مو بدم
          [email protected].شرمنده زحمتتم میشه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept