برنامه Nokia Xpress از استور ویندوز فون حذف شد، ان را حذف نکنید

برنامه Nokia Xpress از استور ویندوز فون حذف شد، ان را حذف نکنید

برنامه Nokia Xpress یکی از برنامه های تحت نظر نوکیا بود که بعنوان یک مرورگر روی این گوشی ها قبلا موجود بود و البته برای ویندوز فون نیز منتشر شد. این مرورگر قابلیت جالبی داشت که شاید اغلب ما از ان با خبر بودیم. متاسفانه مرورگر Nokia Xpress از استور ویندوز فون حذف شد.

اگر از کاربران Nokia Xpress بودید و یا هستید این برنامه را از روی گوشی خود حذف نکنید زیرا دیگر نمیتوانید انرا از استور دانلود و نصب کنید. معلوم نیست این برنامه تا چه زمانی حذف شده باشد، شاید هم برای همیشه حذف شده باشد و دیگر نتوان این برنامه را دانلود کرد. البته کاربرانی که این برنامه را داشتند هنوز میتوانند از ان استفاده کنند و شاید سرور ان قطع نشود. بهرحال اگر ان را روی گوشی خود دارید و از کاربران برنامه هستید، سعی کنید تا جایی که میتوانید ان را حذف نکنید چون معلوم نیست دیگر بتوانید صفحه ان را ببینید یا خیر.

اگر این برنامه برای همیشه حذف شده باشد باید بدانید که یکی از مرورگر هایی بود که میتوانستید با ان هر سایتی را باز کنید! باید منتظر بمانیم و ببینیم نقشه مایکروسافت برای این برنامه نوکیا چیست.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept