Treasure Tag میتواند بعنوان شاتر Lumia Selfie قرار بگیرد

Treasure Tag اکنون میتواند بعنوان شاتر Lumia Selfie قرار بگیرد

اگر شما از محصول Treasure Tag مایکروسافت استفاده میکنید و یا در اینده استفاده خواهید کرد، بدانید که از هم اکنون میتوانید از این وسیله برای شاتر برنامه عکاسی Lumia Selfie استفاده کنید. این قابلیت در اپدیتی که هر دو برنامه دریافت کردند اضافه شده است.

با اپدیتی که بر روی هر دوبرنامه امد و نصب شد با دکمه ای که بر روی وسیله Treasure Tag است میتوانید هنگامی که برنامه Lumia Selfie در حال اجراست از خود عکس بگیرید. این قابلیت باعث میشود که شما بتوانید عکس های سلفی که از خود میگیرید را اسانتر تهیه کنید مخصوصا اگر گوشی شما لومیا ۷۳۰/۷۳۵ باشد و یا گوشی جدید منتشر شده مایکروسافت به نام لومیا ۵۳۵ باشد که دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی را داراست.

برنامه Lumia Selfie در حرکتی دیگر عکس ها را در قسمت camera roll بصورت خودکار ذخیره میکند و Treasure Tag نیز در اپدیتش قابلیت تنظیم هشدار وقتی که گوشی در حالت quiet mode است را اضافه کرده است و هر دو برنامه بهبود عملکرد و رفع برخی باگ ها را نیز در بین این تغییرات در اپدیت هایشان داشته اند.

http://qr-code.ir/qr-code/?e=M&s=3&t=P&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-us%2Fstore%2Fapp%2Ftreasure-tag%2F026c771b-473d-4593-b5db-e43cc8a3117b

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept