مرورگر اینترنت Opera Mini ویندوز فون از حالت آزمایشی خارج شد

مرورگر اینترنت Opera Mini ویندوز فون از حالت آزمایشی خارج شد

در سال ۲۰۱۴ شرکت اپرا مرورگر اینترنت خود یعنی Browser Opera Mini را برای ویندوز فون بصورت آزمایشی منتشر کرد و در استور ویندوز فون قرار داد و اکنون اپرا مینی از حالت آزمایشی خارج شد و نسخه اصلی اش در استور موجود است.

در کنار این تغییر دیگر تغییری در نسخه ۸٫۰٫۴٫۶۶ اپرا مینی ویندوز فون دیده نمیشود و میتوان گفت این شرکت صرفا این اپدیت را برای خارج کردن برنامه از حالت آزمایشی و نسخه اصلی ان را منتشر کردن داده است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/342b650c-a1bd-44c4-9e66-6be589699534?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

مرورگر Opera Mini یکی از بهترین مرورگر های اینترنت است که سرعت و امنیت خوبی برخوردار است و ویژگی های جالب و خاص خودش را دارد. میتوانید یک سبک جدید از حالت های مرورگر را تجربه کنید که سرعت بالایی نیز دارد. قابلیت کنترل فایل های دانلود شده و یا سایت ها نیز جالب و کاربردی است. همچنین شرکت اپرا یک ویدیو مربوط به همین مرورگر منتشر کرده که در ان به برخی ویژگی های اپرا مینی در ویندوز فون اشاره میکند و میتوانید در زیر ان را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

از هم اکنون تا همیشه میتوانید نسخه رسمی و اصلی برنامه Opera Mini ویندوز فون را از استور ویندوز فون بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.حجم این مرورگر نیز ۳ مگابایت است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept