تقویم شمسی Jalali Calendar و فایل منیجر Briefcase بهترین برنامه های ویندوز فون اپدیت شدند

Briefcase فایل منیجر قابل شخصی سازی ویندوز فون

تقویم شمسی Jalali Calendar برای ویندوز فون بهترین تقویم فارسی و ایرانی ویندوز فون است و Briefcase که همین چندوقت پیش ان را معرفی کردیم نیز میتوان گفت بهترین فایل منیجر ویندوز فون است که کارکرد و ظاهر بسیار عالی دارد.

قابلیت های جالبی به فایل منیجر اضافه شد و این برنامه را هر چه کاملتر کرد. اگر معرفی ان را خواندید برنامه در فشرده کردن فایل ها محدودیت داشت و فقط یک فایل را میتوانست فشرده کند که ان محدودیت کاملا برداشته شد و اکنون قابلیت های زیر نیز به برنامه اضافه شدند:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/b4ee40dc-e461-40f9-8c0c-923d93d32cfe?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

  • قابلیت قفل کردن پوشه ها
  • کاشی شفاف برنامه
  • گزینه جزئیات فایل ها

با این مشخصات دیگر برنامه کامل است و میتوان گفت هیچ نقصی در نوع خود ندارد، حتما توصیه میکنم این فایل منیجر را امتحان کنید. اما تقویم شمسی جلالی نیز اپدیت شد و این تقویم بسیار عالی برای ما ایرانیان در اپدیت خودش طراحی های جدید را به کاشی متوسط و کوچک خودش اضافه کرده است. اکنون میتوانید دو برنامه زیر را بوسیله لینک زیر دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept