برنامه تبدیل عکس ها به ویدیو با برنامه Photo Story ویندوز فون

برنامه تبدیل عکس ها به ویدیو با برنامه Photo Story ویندوز فون

مایکروسافت در پروژه گاراژ خودش برنامه ی دیگری را در استور قرار داد. این برنامه Photo Story این قابلیت را میدهد که عکس های شما را به ویدیو تبدیل میکند و البته برنامه های مشابه این در استور وجود داشت.

Photo Story will automatically pick the best photos of the day

این برنامه بصورت هوشمند از بهترین عکس های آلبوم عکاسی شما از عکس های گرفته شده دوربین یک ویدیو انتخاب میکند و شما میتوانید آن را ویرایش کنید و افکت های مختلف بدهید و بر روی آن اهنگ قرار دهید و سپس آن را ذخیره کنید و یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

این برنامه ویرایش عکس حتی از کورتانا هم پشتیبانی میکند. میتوانید به کورتانا بگویید Story from today و سپس کورتانا از بین عکس هایی که امروز گرفته اید بهترین را انتخاب میکند و از آنها یک ویدیو میسازد.

Select a theme for your story

اینکه نمیتوان بصورت انتخابی خودمان عکس ها را انتخاب کنیم یکی از کمبود های برنامه است و البته انتخاب روز عکس در مواردی که ما در یک روز عکس هایی از بیرون رفتنمان گرفته ایم، حرکتی جالب است. البته نگران انتخاب عکس ها نباشید بلکه در پایان قبل از نهایی شدن ویدیو شما میتوانید روز عکس ها را عوض کنید و افکت های مختلف نیز به آنها بدهید. برنامه رایگان است و ۴۵ مگابایت حجم دانلود دارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept