برنامه عکاسی Lumia Refocus نام جدید برنامه Nokia Refocus در اپدیت جدیدش

دانلود برنامه عکاسی ویندوزفون Nokia Refocus

مایکروسافت همچنان به تغییر برند محصولات و نرم افزارهای ویندوزفون ادامه میدهد. نرم افزار هایی که قبلا توسط نوکیا منتشر شده بودند. اخرین تغییر که اتفاق افتاده برای برنامه عکاسی Nokia Refocus که این برنامه نیز همچون دیگر برنامه ها نام Lumia را گرفت و نام نوکیا را حذف کرد و به Lumia Refocus اپدیت شد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f8e447e2-d580-4270-b825-03c3c55a7f23?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

این برنامه عکاسی جالب در کمتر از یکسال پیش منتشر شده بود و به ویندوزفونی هایی که گوشی با تکنولوژی pureview داشتند اجازه میداد تا عکس هایی تهیه کنند و سپس بتوانند فوکوس عکس را در هر قسمتی که خواستند قرار دهند. اپدیت امروز این برنامه صرفا برای تغییر نام ان بود و هیچ ویژگی دیگری به این برنامه اضافه نشده است.

مایکروسافت انتظار دارد و میخواهد که نام برند نوکیا را از محصولاتش تا پایان سال بطور کامل حذف کند. همچنین این شرکت شروع کرده تا تمام سایت های نوکیا را نیز به مایکروسافت انتقال دهد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept