برنامه ساعت هوشمند Wellograph برای ویندوزفون منتشر شد برای کنترل فعالیت های جسمی

برنامه-ساعت-هوشمند-Wellograph-برای-ویندوزفون-منتشر-شد-برای-کنترل-فعالیت-های-جسمی

برنامه رسمی Wellograph اکنون برای ویندوزفون منتشر شد و برای دانلود اماده است. بنظر میرسد که این برنامه مخفیانه برای ویندوزفون منتشر شد. Wellograph یک ساعت هوشمند است که برنامه کنترل کننده فعالیت های جسمی از جمله ضربان قلب و… است که صحبت انتشار ان برای ویندوزفون در ماه می شده بود. یه حرکت سریع به جلو و اکنون این برنامه برای ویندوزفون قابل دسترس است، میتوانید برنامه ان را از سایت ویندوزفون دانلود کنید و ساعت (tracker) ان را از استور مایکروسافت بخرید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/a1a6d92d-6469-4ea0-b364-3df26f5f8db7?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

کریستال، استاینلس و الومینیوم تمام چیزهایی است که این ساعت را ساخته است. یکبار شارژ کردن ان تا هفت روز را جواب میدهد و دیگر لازم نیست نگران شارژ ان باشید.

برخی ویژگی های ساعت هوشمند Wellograph

  • ساعت دیجیتالی
  • ردیاب زمان استراحت کردن
  • قدم شمار
  • مقایسه زمان استراحت و زمان فعالیت کردن
  • سنسور ضربان قلب

تمام دیتا های این ساعت هوشمند با برنامه ان هماهنگ میشوند و به برنامه و گوشی ویندوزفونی شما ارسال میشوند. اگر به گوشی نیز ارسال نشوند و برنامه را نداشته باشید بر روی ساعت نشان داده میشوند.

این ساعت هوشمند ساعتی نیست که هر کسی ان را انتخاب کند. چون قیمت ان ۳۴۹ دلار است ولی بهرحال محصولی است که معرفی شده و ممکن است برخی ان را بخواهند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept