ویدیو نگاهی به برنامه عکاسی Lumia Camera 5.0 با لومیا ۶۴۰ XL

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 640 XL

کاربران لومیا از قدیم با برنامه عکاسی نوکیا کمرا Nokia Camera اشنا هستند و اکنون نام برنامه به Lumia Camera تغییر کرده است و چند برنامه مختلف با همین نام داریم و این ممکن است برخی از ما ها را گیج کرده باشد، اینطور نیست؟

در ویدیو زیر برنامه های عکاسی Lumia Camera نمایش داده میشوند و اینکه هر کدام چه قابلیتی را بعد از اپدیت لومیا Denim و ویندوز فون ۸٫۱ دارند. جدیدترین برنامه عکاسی لومیا ها برنامه عکاسی Lumia Camera 5.0 است که اخرین پردازش ها و الگوریتم های عکاسی را بهمراه دارد تا بهترین تجربه عکاسی را بهمراه داشته باشد و عکس هایی شارپ تر و با جزئیات بیشتر چه در شب و چه در روز بگیرد. حال بیایید ویدیو نگاهی به برنامه عکاسی Lumia Camera 5.0 با لومیا ۶۴۰ XL را ببینیم:

دانلود ویدیو

برخلاف گذشته شما براحتی از روی صفحه میتوانید انتخاب کنید که از دوربین جلو استفاده کنید یا دوربین عقب و یا بین عکسبرداری و فیلمبرداری جابه جایی کنید و همچنین به تنظیمات دسترسی داشته باشید و همه اینها برای شما راحتتر مورد استفاده قرار بگیرند.

قابلیت Rich Capture

و در اینجا قابلیت دیگری به نام Rich Capture داریم. با Rich Capture دوربین با تنظیمات مختلف عکسبرداری میکند در ابتدا و سپس ان را ویرایش میکند و بهترین شات را برای شما انتخاب میکند. علاوه بر این حالت Rich Capture هر صحنه ای و هر عکسی را با یکدیگر ترکیب میکند تا بهترین عکس را بسازد، همچنین گزینه های HDR و فلش را نیز امتحان میکند و یک عکس پایانی کامل را تحویل میدهد. همچنین میتوانید میزان فلش را تعیین کنید که عکستان چه مقدار از فلش و نور را داشته باشد و جالب اینجاست که اینکار را بعد از عکس گرفتن انجام میدهید و نتیجه را نیز همان موقع میبینید.

قابلیت Lumia Moments

این یکی از ویژگی هایی است که ممکن است مورد علاقه شما شود. Lumia Moments برای زمانی است که شما میخواهید از شی در حال حرکت همچون ماشین ها یا حیوانی و یا بچه ای و هر چیز دیگری که در حرکت است عکاسی کنید. تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که دکمه را فشار دهید. اگر بخواهید نیز میتوانید یک ویدیو تهیه کنید یکی از فریم (قسمت) های ویدیو را بعنوان یک عکس با کیفیت بالا جدا کنید.

البته همانطور که شاید بدانید این ویژگی ها بر روی گوشی های ارزان قیمت نخواهند بود و بر روی گوشی های در سطح پرچمدار است. در برخی گوشی های میان رده همچون لومیا ۶۴۰ XL نیز برخی از این ویژگی ها قابل استفاده هستند که در ویدیو بالا مشاهده کردید.

و این نکته نیز در پایان که تمام این ویژگی ها و قابلیت ها در نهایت بصورت یکجا در برنامه عکاسی لومیا Lumia Camera در ویندوز ۱۰ برای گوشی قرار خواهند گرفت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept