بررسی مایکروسافت Surface Pro 4

همان‌طور که گفته شده‌بود، مایکروسافت خط تولید تبلت دارای آخرین فناوری به روز خود را امروز با نام Surface Pro 4 ارتقاء کیفیت داد. این دستگاه تغییرپذیر طراحی نسخه‌های قبلی خود را حفظ کرده و همان مشخصات ظاهری را دارد و در کنار این‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری در آن ایجاد شده است.
در واقع، Surface Pro 4 حرکت رو به جلوی خودش را حفظ کرده و با اصلاح مشکلات طراحی دستگاه‌های قبلی، صفحه‌نمایش آن از صفحه‌ی ۱۲اینچی Surface Pro 3 به ۱۲٫۳ اینچ که جادارتر است تغییر پیداکرده است.

Microsoft Surface Pro 4

بدنه‌ی این تبلت نیز باریک‌تر شده است و در حال حاضر تنها ۸٫۴ میلی‌متر ضخامت دارد، و همچنین این بدنه از منیزیم ساخته شده و یک لولای چندمنظوره‌ در آن به کار رفته است. صفحه‌نمایش با کیفیت آن رزولوشن ۲۷۳۶ * ۱۸۲۴ پیکسل و ppi267 را دارد. مشخصا، صفحه‌نمایش راحتی کار با دریافت همزمان ۱۰ تماس را حفظ کرده‌است که اکنون با کمک فناوری جدید صفحه‌نمایش PixelSense مایکروسافت، بسیار روان‌تر و با دقت بیشتری کار می‌کند. علاوه بر تمام این‌ها، تجربه‌ی خوبی از نمای زیبای آن و صفحات بدون نقص در حین کار با آن بدست می‌آورید.

معرفی دستگاه Surface Pro 4

البته، اغلب کاربران حرفه‌ای، Surface Pro 4 را به خاطر کارایی بالای آن در حالت ثابت، می‌خرند. حالت ثابت، همچنان نقش مهمی در تجربه‌ی استفاده از Surface را به شما می‌دهد و این دستگاه حتی با لوازم جانبی مدل‌های قبلی خود نیز سازگاری دارد، که به ترتیب قرارگرفتن در حالت ثابت و Type Cover نامیده می‌شوند. این دستگاه، دستگاهیست که تا به حال ندیده‌اید.

بررسی مایکروسافت سرفیس پرو 4

یک نسخه‌ی پیشرفته‌تر وجود دارد که دارای صفحه‌‌کلید دارای جای امضا و قابلیت خواندن اثر انگشت و یک دکمه‌ی طراحی جدید که گفته می‌شود برای بهبود در نوشتن قرار داده‌شده، است. پد لمسی صفحه‌کلید ۴۰درصد بزرگتر شده‌است، و گفته شده که به دلیل صفحه‌ی شیشه‌ای آن، کارایی بهتری در پیمایش صفحه، خواهدداشت.
بخش مهمی از Surface بدون شک، قلم آن است، که مایکروسافت نسل بعدی آن را ارائه کرده است. قلم مایکروسافت، در حال حاضر با طراحی جدید و با یک پاک‌کن مجازی در انتهای آن وجود دارد که در واقع همان است که شما می‌خواستید – یک قلم آنالوگ با قابلیت پاک کردن، برای طراحی‌های شما.

قلم همراه مایکروسافت سرفیس پرو 4

با انتخاب این قلم در طیفی وسیعی از مدل‌های قابل تعویض، می‌توانید اساسا طراحی و یا نوشتار خود را تغییر دهید و هرچیزی را با یک مداد HD شبیه‌سازی کنید. این قلم می‌تواند بین ۱۰۲۴ سطح فشار دست را اندازه‌گیری کند که بسیار شگفت‌انگیز است و با قرار دادن آن در کنار تبلت که به طور آهنربایی به آن می‌چسبد، همیشه همراه شما خواهدبود.

اما Surface Pro 4 بدون قدرت پردازش واقعی خوب خود تکمیل نمی‌شود. امسال مایکروسافت در نظر گرفته بود که در کنار چیپ قدرتمند نسل ششم اینتل (Core m , Core i5, Core i7)، درون تبلت، سیستم خنک‌کننده‌ی قوی ترکیبی جدیدی را قرار دهد تا دستگاه خنک بماند.

مشخصات مایکروسافت سرفیس پرو 4

در این تبلت، کارت گرافیکی HD اینتل (۵۱۵،۵۲۰ یا iris540) قرار دارد و هر کاری که شما بخواهید را به راحتی انجام می‌دهد. از مشخصات دیگر آن می‌توان به قابلیت داشتن حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ترابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. سیستم‌عامل آن ویندوز ۱۰ است و همزمان می‌توانید بین حالت تبلت و ویژگی‌ها و کارایی کامپیوتر خانگی، تغییر حالت دهید.

بررسی Surface Pro 4

کاملا واضح است که Surface Pro 4 انقلابیست در انتهای امسال. مانند مدل‌های قبلی Surface این مدل نیز که در انتهای این ماه به فروشگاه‌ها می‌‌آید، احتمالا پرکاربردترین و قوی‌ترین تبلت موجود خواهدبود.

این تبلت جدید، هزینه‌ای در بین ۸۹۹دلار تا ۲۱۹۹دلار خواهد داشت. برای نسخه‌ی Type Cover هزینه‌ی اضافی ۱۲۹٫۹۹ دلار و برای قلم ۵۹٫۹۹ دلار را خواهید پرداخت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept