بازی Make it Rain: The Love of Money برای ویندوز فون آپدیت دریافت کرد!

بازی Make it Rain: The Love of Money برای ویندوز فون

بازی Make it rain یکی از  بازی‌های جذاب و البته اعتیادآور ویندوزفون، است. در ابتدا باید گفت، این بازی به‌طور اختصاصی برای اپل ارئه شده بود، ولی کمپانی سازنده بازی، آن را به استور ویندوزفون نیز آورد. در بازی Make It Rain ابتدا شما با یک دسته اسکناس روبرو هستید، شروع کنید به کشیدن دست خود بر روی آن و می‌بینید که پول‌ها روی هم جمع می‌شوند؛ گاهی این پول‌ها کم بوده و به دست آوردنش نیز سخت است و گاهی نیز به آسانی شما پول‌های فروانی را بدست می‌آورید و با پرتاب کردنشان به بالا، باران پول می‌سازید.

برای به‌دست آوردن پول، باید سرمایه گذاری‌های مختلفی کنید، شاید در حفاری‌های دریایی، شاید دکه فروش لیموناد بزنید، شاید یک قاضی را بخرید و پولدار شوید! و یا شاید اصلا بی پول شوید! آن هم از طریق  FBI.

راه‌های دیگری نیز برای به‌دست آوردن پول وجود دارد، خرید برخی از گزینه‌های پیشنهادی برنامه و یا فعال کردن گزینه‌های پایین صفحه که به‌طور خودکار به زیاد شدن پولتان کمک می‌کند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4be9944c-585d-44ae-90f7-da36ab83ad15?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

از معرفی بازی بگذریم و به سراغ خبری خوش از بازی برویم، کمپانی سازنده اعلام کرد در یک آپدیت جدید ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه شده و البته ایراد بازی نیز کم شده است.

ویژگی‌های جدید بازی Make it Rain: The Love of Money در نسخه‌ی آپدیت شده:

  • همه پول‌ها و ارزهای در دسترس شما خواهد بود، چه پول‌های واقعی تا غیر واقعی!
  • ماموریت‌های جدید به بازی اضافه شده و با قبول آن‌ها بر پول و ظرفیت سطلتان بیفزایید و  کارت رشوه دریافت کنید.
  • دریافت سطل برای اولین بار به صورت رایگان!
  • اضافه شدن گزینه خرید جدید: برای همیشه لطفا برای طلا
  • آقای خوک با شما خواهد باود و در بازی کمکتان می‌کند
  •  سلفی بگیرید و به اشتراک گذاری آن را در سراسر شبکه های اجتماعی درسترسی دارید!
  • بهبود عملکرد کلی و اصافه شدن زبان چینی

کم‌کم این بازی در ویندوزفون، دارد تمام ویژگی‌های نسخه‌ی ios  را دریافت می‌کند. اکنون می‌توانید نسخه ۱٫۷ بازی را از لینک زیر به صورت راگان دانلود کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept