دانلود بازی Chronology برای ویندوزفون -بعد از iOS و قبل از اندروید برای ویندوزفون!

دانلود بازی Chronology برای ویندوزفون  -بعد از iOS و قبل از اندروید برای ویندوزفون!

بعد از یک میلیون دانلود بر روی پلتفرم های ای او اس و استریم اکنون بازی Chronology برای ویندوزفون نیز منتشر شد. بازی ای که سبک نقش افرینی و پازلی دارد اکنون بر روی استور ویندوزفون موجود است. نسخه اندروید بازی هنوز منتشر نشده است. در بازی Chronology شما در نقش یک مخترع هستید که همراه یک حلزون میتوانند در زمان سفر کنند و در این سفرهایشان با معماها و پازل هایی روبه رو میشوند که باید انها را حل کنید.

بازی از انجایی شروع میشود که یک پیرمرد مخترع از جای خودش بلند میشود و حافظه اش را از دست داده است و تنها یک دستگاه زمان را داراست و از ان استفاده میکند که بازی را بسیار جذاب میسازد. شما با فشار دادن دکمه ای که در گوشه راست و پایین قرار دارد میتوانید بین زمان ها حرکت کنید, زمان قبل و بعد. در گوشه بالا نیز زمان کنونی را به شما نشان میدهد که در کجای زمان هستید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/80768d2a-cb96-417b-95ff-c7925ab3bccc?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

چکاری میخواهید در گذشته انجام دهید تا در اینده به کار شما بیاید؟ بطور مثال میتوانید در گذشته یک درخت بکارید تا در اینده رشد کند و بزرگ شود و بتوانید بوسیله ان در اینده از اجسام بالا بروید.

در بازی بهمراه پیرمرد یک حلزون سخنگو نیز موجود است که نقش بزرگی را در بازی ایفا میکند. حلزون میتواند زمان را نگه دارد. این قابلیت برای زمانیکه پیرمرد نمیتوانید از قسمتی عبور کند و یا برای نگه داشتن برخی اجسام بسیار کاربرد دارد. همچنین حلزون این اجازه را به پیرمرد میدهد که از درها عبور کند زمانیکه دکمه باز شدن در را فشار میدهد و یا اینکه پیرمرد مخترع در پشت محافظ حلزون قرار گیرد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c89bcfda-e559-4e14-ad3b-7326296791a7?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

البته نسخه ویندوزفون این بازی با مشکلی روبه رو است و ان اینست که اگر از بازی به برنامه ی دیگری بروید و به بازی برگردید در صفحه فهرست اصلی میروید و از ابتدا باید بازی کنید. این بازی دارای چند فصل است. فصل اول با سه قسمت که رایگان است و فصل دوم با قیمت ۲٫۹۹$ و فصل های بعدی که در اینده خواهند امد. بازی از رم ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept