دانلود بازی پازلی و ماجرایی Secrets and Treasure ویندوزفون

دانلود بازی پازلی و ماجرایی Secrets and Treasure ویندوزفون

مایکروسافت بازی Secrets and Treasure را برای ویندوزفون بعد از انتشار نسخه ویندوز منتشر کرد. البته اکنون این بازی فقط برای کانادا قابل دانلود است و بعد از مدتی برای همه کشورها ازاد میشود. پس برای نصب ان (البته فعلا فقط) کافیست کشور گوشی خود را بر روی کانادا بگذارید و بازی را دانلود کنید و سپس کشور گوشی را بحالت اولیه خود بازگردانید.

سبک این بازی پازلی است که در ان باید در معابد و شهرهای مختلف گمشده به اکتشافات مختلف بپردازید و معماهای انها را حل کنید.

دانلود بازی پازلی و ماجرایی Secrets and Treasure ویندوزفون

بازیکن در این بازی باید تعدای از پازل ها را حل کند تا تجربه او بیشتر شده و به افراد کمک کننده ملحق شود. یک قسمت روزانه هم وجود دارد که بازی را تازه نگه دارد و هر روز پازل جدیدی به شما معرفی کند. در بازی قسمت های فروشی نیز وجود دارند که از ۱٫۹۹$ تا ۱۹٫۹۹$ هستند و البته که اصلا واجب نیست انها را خریداری کنید زمانیکه بازی به خودی خود رایگان است و جذاب هم هست.

همانطور که گفته شد با گذاشتن کشورتون به کانادا براحتی میتونید این بازی رو دانلود کنید و کشور گوشیتون رو به حالت اولیه برگردونید. البته بعد از مدتی این بازی برای تمام کشورها قابل دسترسی خواهد بود و اگر کمی صبر کنید دیگر نیازی به تغییر کشور هم نیست. این بازی با رم ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجرا است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept