بازی Age of Sparta استراتژیک جنگی با Xbox Live برای ویندوز فون

بازی Age of Sparta استراتژیک جنگی با Xbox Live برای ویندوز فون

بازی Age of Sparta یک بازی استراتژیک ویندوز فون است که در آن شما باید با ارتش خود در مقابل دشمنان جنگیده و در یک مبارزه آنلاین آنها را شکست بدهید.

سبک بازی همچون دیگر بازی ها از جمله Clash Of Clan نیست، ساختار کلی بازی بهمان نحو استراتژیک است. بدین صورت که شما قلعه خود را با ساختمان های خاص خودش میسازید و ارتش خودتان را تشکیل میدهید ولی نحوه حمله به دشمن همچون بازی Clash نیست.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2d7f2c58-9bb1-4bd5-b396-9ca24725cd9d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در مبارزات این بازی ارتش شما به قلعه حریف حمله نمیکند بلکه ارتش شما دقیقا با ارتش دشمن روبه رو شده و در جنگی کاملا رو در رو به مبارزه میپردازید.

اکنون این بازی با پشتیبانی از Xbox Live آپدیت شد و میتوانید از اچیومنت های آن لذت ببرید. همچنین میتوانید مناطق جدید را برای گسترش قلمرو خود پیدا کنید و ساختمان های خود را با ویژگی های جدید آپدیت کنید. همچنین سرباز های جدید نیز به ارتش خود میتوانید اضافه کنید. قابلیت های مختلف دیگر نیز اضافه شده اند.

2 نظرات
  1. حمید کاربر می گوید

    حداقل توضیح میدید اینم بگید بازی ضد ایرانیه تقریبا … جنگ علیه خشایار شاه

  2. مسعود کاربر می گوید

    این بازی کاملا ضد ایرانیه… واقعا تاسف داره بعنوان یه سایت ایرانی این بازی رو تبلیغ میکنید

    قبل معرفی بازی یا بازی رو تست کنید یا حداقل نظرات رو تو استور بخونید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept