بازی ویندوزفون Stunt Star: The Hollywood Years به مدت یک هفته رایگان شد

بازی ویندوزفون Stunt Star: The Hollywood Years به مدت یک هفته رایگان شدStunt Star: The Hollywood Years یک بازی بر اساس فیزیک است که براساس زندگی یک استانتمن هالیوودی است که زندگی خود را در پرش و تصادفات گذرانده است.

Stunt Star: The Hollywood Years دارای ۸۲ مرحله است و مراحل در سه دنیای مختلف رخ میدهند، امکانات مختلفی برای بهتر و پیشرفت بازی نیز وجود دارند و ۲۰ ماشین مختلف نیز برای ازاد کردن و استفاده وجود دارند.

مراحل چندگانه این بازی داستان یک stuntman را دنبال میکند که در ان شما از ساده ترین کارها همچون نگه داشتن یک تراکتور شروع میکنید و تا حرفه ای ترین کارها همچون پرش بوسیله یک ماشین غول پیکر از اتوبوس های مدرسه میرود. چند مرحله اولیه اموزشی هستند و همه مراحل هدفی جز به پایان رساندن بازی نیز دارند که انها را نیز باید انجام دهید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/fa0f45ef-7a34-4c94-b946-6a8178a8bb6f?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

بازی Stunt Star: The Hollywood همچنین مسابقات انلاین و روزانه نیز دارد و جدول بین المللی و اشتراک فیسبوک را نیز داراست. این بازی در حالت عادی در استور قیمت ۲٫۹۹ دلار را داراست و از اکنون تا یک هفته رایگان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept