بازی اسفالت اور درایو Asphalt Overdrive ویندوزفون این هفته منتشر خواهد شد

بازی اسفالت وان درایو Asphalt Overdrive برای ویندوزفون این هفته منتشر خواهد شد

گیم لافت در همین امسال بهترین بازی هایش را برای ویندوزفون منتشر کرد و از جمله این بازی ها میتوان به سری بازی های رالی ماشینی اسفالت Asphalt اشاره کرد. اخرین نسخه این بازی برخلاف انتظار اسفالت ۹ نام نخواهد گفته بلکه نام ان Asphalt Overdrive خاوهد بود. یک بازی که با بقیه بازی های مسابقه ای کمی متفاوت است که بجای انکه یک سری مسابقات مشخص را انجام دهید وارد یک بازی endless racer یعنی مسابقه بی نهایت میشوید، سبکی همچون بازی های Subway Surfer.

کاربرانی که خیلی منتظر هستند و برایشان سوال شده است که بازی ای همچون اسفالت چگونه میتواند سبک بی نهایت داشته باشد نگران نباشند، چراکه گیم لافت در اخباری که منتشر کرد گفت که این بازی تا دو روز دیگر یعنی ۲۵ سپتامبر یا همین جمعه خودمان منتشر خواهد شد.

بازی اسفالت وان درایو Asphalt Overdrive ویندوزفون هنوز هم همان بازی با گرافیک فوق العاده است، با ماشین های خارق العاده و یک رالی عالی که میتوانید بر روی گشوی خود بازی کنید اما در ویژگی های ان کمی تفاوت وجود دارد. وقتی بازی را شروع میکنید گوشی شما در حالت عمودی باید باشد برخلاف دفعه های قبل که در حالت افقی گوشی را نگه میداشتید و بازی میکردید. کنترل نیز تغییر کرده است و بجای اینکه گوشی را حرکت دهید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه باعث میشوید که ماشین به سمت چپ یا راست در بین خطوط حرکت کند. دقیقا سبکی همچون دیگر بازی های endless runner اما اینبار با ماشین.

بازی-اسفالت-وان-درایو-Asphalt-Overdrive--برای-ویندوزفون-این-هفته-منتشر-خواهد-شد-

در بازی فقط به اخر رسیدن هدف نیست و میتوانید با زدن به ماشین های دیگر انها را از بازی خارج کنید و یا پلیس ها را بزنید و حرکات جدیدتری که خواهید دید. اسفالت در این نسخه نیز هنوز زیبا و گرافیکی است و در ان میتوانید صحنه هایی زیبا و رنگارنگ با گرافیک بالا مشاهده کنید و البته قابلیت رنگ کردن ماشین مورد علاقه تان نیز وجود خواهد داشت که بازی را هر چه زیباتر میکند.

این بازی از رم های ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی خواهد کرد و بصورت رایگان منتشر میشود. به محض انتشار لینک دانلود بازی بهمراه تصاویر و توضیحاتی از بازی در سایت قرار خواهد گرفت، پس ما را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept