این ریموت دسترسی بهتری به کورتانا بر روی ویندوز ۱۰ موبایل شما خواهد داد

این ریموت دسترسی بهتری به کورتانا بر روی ویندوز 10 موبایل شما خواهد داد

با انتشار ویندوز ۱۰ در بازار جهانی از امروز کاربرانی بسیار بیشتری با دستیار صوتی سیستم عامل ویندوز یعنی کورتانا آشنا خواهند شد. یک شرکت به نام Satechi دکمه جالبی را با نام Cortana BT Button طراحی کرده است که میگوید این وسیله باعث میشود تا کاربران دسترسی خیلی راحتتری به کورتانا بر روی ویندوز ۱۰ موبایل یا ویندوز دسکتاپ خود در مکان هایی همچون جلسات یا ماشین و… داشته باشند.

Satechi میگوید:

“از این پس کاربران بجای اینکه قابلیت Hey Cortana را بر روی گوشی خود فعال کنند، که این قابلیت بصورت خیلی فعال به صدای اطراف گوش میکند و مصرف باتری را بالا میبرد میتوانند از وسیله BT Cortana Button استفاده کنند که هم مصرف باتری را ذخیره میکند و بدون استفاده از گوشی یا کامپیوتر کورتانا فعال میشود. کاربر میتواند BT Cortana Button را هر جایی که دسترسی سریعی به آن دارد همچون بر روی دسته کلید خود قرار دهد تا یک دسترسی سریع به کورتانا داشته باشد و بتواند اموری همچون پخش موسیقی – عکس گرفتن و… را انجام دهد. این وسیله به راحتی به قسمت های مختلف وصل میشود و میتوانید بطور مثال آن را راحت بر روی دسته دوچرخه خود وصل کنید و بدون اینکه گوشی را در بیاورید و نگران افتادنش باشید یا دستتان را از فرمان دوچرخه رها کنید به آن دسترسی داشته باشید.”

این دکمه با بلوتوث کار میکند و تا فاصله ۲۰ متر ارتباط خود را حفظ میکند و Satechi  میگویید باتری این وسیله تا دوسال دوام خواهد داشت. Satechi Cortana BT Button در ماه آگوست و با قیمت ۲۲٫۹۹ دلار بفروش خواهد رسید.

منبع: Satechi

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept